2020-04-16, 04:24
Medlem
Droppade en blå porche E kl 22:30 som som enligt hans shop på flugsvamp BSWE ska innehålla endast 300 mg rent mdma och inget annat (låter sjukt mycket)?

En timme efter vid 23:00 började come-upen var obehagligt och slog på snabbt och hårt som fan kände mig i rymden och kunde inte öppna käken gäspig stirrig och började kallsvettas och fick lite panik inombords.

Var orolig att den känslan skulle vara hela tiden eller bli värre men efter 40 minuter som tur är så blev det bara bra, stabilt rus och skönt nu som håller på att klinga av men känner mig fortfarande riktigt go

Vikten är 87kg kille 22 år 186cm

Finns det risk att det kan hända nått eller är det lugnt om jag sover nu? är inte trött utan pigg som fan men tänkte ta 40mg theralen och försöka sova så jag inte vänder på dygnet. är det lugnt? Undrar mest pga den obehagliga comr-upen, har min hjärna tagit skada?
Citera
2020-04-16, 04:44
Bannlyst
Din hjärna verkar redan vara rejält skadad om du tror att någon på flashback ska ha koll på om din hjärna har blivit skadad, hur mycket eller inte alls.
Citera
2020-04-16, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoSponkNoFonk
Din hjärna verkar redan vara rejält skadad om du tror att någon på flashback ska ha koll på om din hjärna har blivit skadad, hur mycket eller inte alls.

Jag menar att vi utgår från att det var 300mg mdma i den och jag reagerade på det sättet kan det vara risk / tecken på serotoninsyndrom?

Har käkat E tidigare men max i doser om 150-200mg har aldrig hänt så här
Citera
2020-04-16, 04:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Jag menar att vi utgår från att det var 300mg mdma i den och jag reagerade på det sättet kan det vara risk / tecken på serotoninsyndrom?

Har käkat E tidigare men max i doser om 150-200mg har aldrig hänt så här

Tyvärr varken det eller om din hjärna blivit skadad går att avgöra över internet.

Du får gå till doktorn.

Människor är lite olika du vet, ingen exakt maskin som tagits fram i exakt samma ämnen med exakt samma komponenter.
Senast redigerad av NoSponkNoFonk 2020-04-16 kl. 04:52.
Citera
2020-04-16, 04:55
Medlem
Citat:
Tyvärr varken det eller om din hjärna blivit skadad går att avgöra över internet.

Du får gå till doktorn.

Människor är lite olika du vet, ingen exakt maskin som tagits fram i exakt samma ämnen med exakt samma komponenter.

Okej men jag ville sova.. är det safe att sova om man misstänker serotoninsyndrom? vill kunna vakna upp sen :/
Citera
2020-04-16, 04:59
Medlem
Har 5 st alpra 1mg kan det hjälpa ?
Citera
2020-04-16, 05:00
Bannlyst
Citat:
Okej men jag ville sova.. är det safe att sova om man misstänker serotoninsyndrom? vill kunna vakna upp sen :/

Ring 1177 där har du utbildad personal som svarar dig, inte någon påtänd amatör på Flashback.

Oavsett om det är en nykter doktor som svarar här på flashback, hur ska du veta?
Vad är ditt liv värt?
Citera
2020-04-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ring 1177 där har du utbildad personal som svarar dig, inte någon påtänd amatör på Flashback.

Oavsett om det är en nykter doktor som svarar här på flashback, hur ska du veta?
Vad är ditt liv värt?

Okej har aldrig ringt 1177 går det att prata med dem eller bara fördomar och moralpredikanter om jag ringer?
Citera
2020-04-16, 05:13
Bannlyst
Citat:
Okej har aldrig ringt 1177 går det att prata med dem eller bara fördomar och moralpredikanter om jag ringer?

Det går bra att prata med dom.
Citera
2020-04-16, 21:00
Medlem
Kajahs avatar
Man kan hävda att piller innehåller precis vad som helst på nätet. Man bör alltid testa dom. Men för att svara på din fråga är det ytterst tveksamt att du skulle varit utsatt för någon fara. Du verkar må okej. Serotonergt syndrom är ett akut tillstånd där man absolut inte mår bra.
Citera
2020-04-19, 04:00
Medlem
yournotlikemes avatar
300mg är inte alls någon farlig dos. Det är standard för mig att börja med när jag kör MDMA nu vilket tyvärr händer allt för sällan. Varför tror du det skulle vara farligt att sova på MDMA? Det är inte opiater vi pratar om. Finns ju inte mysigare än att vara lite i afterglowen och tända en gås och gå och lägga sig.
Citera
2020-04-29, 23:19
Medlem
Citat:
Har 5 st alpra 1mg kan det hjälpa ?
Tänkte du att mer droger skulle hjälpa att hela det i hjärnan du tror har skadats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in