2020-04-15, 20:14
Medlem
Tja. Jag tog min första snus för några dagar sedan. Lundgren nånting, köpt i butik. Jag satt med den i käften i nästan en timme, och kände absolut INGENTING. Hur vanligt är det att man inte får någon reaktion första gången? Kommer det med tiden?
Citera
2020-04-15, 20:15
Medlem
Kanske var torr och inte gav ifrån sig tillräckligt med vätska ifrån tobaken.

Testa att suga lätt på den först, fukta den, sedan placera den under läppen igen. Du kommer att känna något efter en timme. Kan bli lite yrsel och framför allt bajsnödig.
Citera
2020-04-15, 20:16
Medlem
Du snusa säkert fel
Citera
2020-04-15, 20:17
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LitenSvartKuk
Tja. Jag tog min första snus för några dagar sedan. Lundgren nånting, köpt i butik. Jag satt med den i käften i nästan en timme, och kände absolut INGENTING. Hur vanligt är det att man inte får någon reaktion första gången? Kommer det med tiden?

Vad är det du vill känna?
Vill du få en snusfylla? Skippa det i sånna fall. Det finns inget vidrigare. Du blir bara illamående.
Citera
2020-04-15, 20:19
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Du kan ju pröva stoppa in en riktig snus din jävla färsking!
Citera
2020-04-15, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Vad är det du vill känna?
Vill du få en snusfylla? Skippa det i sånna fall. Det finns inget vidrigare. Du blir bara illamående.

Detta.

När jag tog ett par Göteborgs Rapé som 11åring så spann det av yrseln, var som att åka karusell, slutade inte heller, inte ens när jag låg ned. Somnade dock ganska snabbt, hade annars spytt.
Citera
2020-04-15, 20:54
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Har du sysslat med nikotin förut då?

Kolla nikotinhalten och testa något starkare då.
Citera
2020-04-16, 00:10
Medlem
Om du vill känna någonting snusa tjack istället
Citera
2020-04-16, 08:37
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Du kan ju pröva stoppa in en riktig snus din jävla färsking!

Instämmer.. Han borde börja som så många andra med en rullad kula av röda lacket eller annat kramvänligt snus..Rulla till en bra liten kula och stoppa in under läppen..Sedan minst en timme i munnen..Då lär TS få en snuskick.
Citera
2020-04-16, 10:17
Medlem
bunjackens avatar
Köp dunderprillan de innehåller ca 34 mg/ g påsarna är ganska stora du får en påse med ca 400 prillor i som du själv får fukta du kan med fördel lägga cirka 20-30 prillor av dessa i ett glas över natten krama ur dessa och koka bort lite utav vattnet lägg cirka 20 prillor i en dosa fukta dem med nikotinvattnet och vips har du dem ännu starkare

Bli inte för naiv och svep glaset istället för då är det fara för livet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in