• 1
  • 2
2006-03-29, 19:44
Bannlyst
Tjenaís penis!

Vad för slags sträckor (tempo?) mm ska jag simma i badhuset om jag vill ha synliga muskler, och isåfall vilka muskler är det som stimuleras?

tacksamt vid svar...
Citera
2006-03-29, 19:48
Medlem
Innan alla kommer med skickliga informativa svar vill jag komma med gissningen "krål och fjärilssim" de ska tydligen vara de bästa ifall jag inte missminner mig.
Citera
2006-04-17, 00:36
Medlem
Du kommer få breda axlar vilken simstil du än väljer.
Citera
2006-04-17, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
Du kommer få breda axlar vilken simstil du än väljer.

Inte utan styrketräning
Citera
2006-04-17, 01:16
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Inte utan styrketräning
Jo, simmar han bara mycket så..
Citera
2006-04-17, 01:23
Medlem
Trentors avatar
Simmarkropp måste väl du har hört?

Det är bara att simma på, du känner ju själv vad som är ansträgt och jobbigt men variera olika simstilar så får du en fin kropp att klämma på.
Citera
2006-04-17, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Jo, simmar han bara mycket så..

Hur ska han få muskler när simning är konditionsträning? Alla simmare som vill komma nån vart kör alltid styrketräning.
Citera
2006-04-17, 01:27
Medlem
Trentors avatar
Citat:
Hur ska han få muskler när simning är konditionsträning? Alla simmare som vill komma nån vart kör alltid styrketräning.

Äh, jag har sett exempel på killar som nästan levt i simbassängen och troligtvist aldrig lyft en hantel och de har stora muskler på både armar och ben.
Citera
2006-04-17, 01:28
Medlem
Neonights avatar
Citat:

men som du säkert vet så tränar man musklerna när man simmar...all form av belastning av musklera gör att dem växer

men det är nog inte enbart simmningen utan styrketräningen också...men breda axlar får man av simmning
Citera
2006-04-17, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trentor
Äh, jag har sett exempel på killar som nästan levt i simbassängen och troligtvist aldrig lyft en hantel och de har stora muskler på både armar och ben.

Bild tack! Ett pass i simhallen kan jämföras med att göra 300rep i stöten med ex 2 hantlar. Du blir snarare Dhalsim
Citera
2006-04-17, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
men som du säkert vet så tränar man musklerna när man simmar...all form av belastning av musklera gör att dem växer

men det är nog inte enbart simmningen utan styrketräningen också...men breda axlar får man av simmning

Klart han får muskler, men han blir Dhalsim....inte stor alltså. Du får muskler av att spela tvspel oxså
Citera
2006-04-17, 01:33
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Tror du inte man får några muskler när man simmar? De flesta som simmar(hyffsat mycket såklart) får stora muskler överallt i princip, känner även 2 tjejer som simmar och de har fan nästan(!) större axlar än mig .

Sen att styrketräning hjälper till är en annan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in