2020-04-15, 07:13
Medlem
Hej är helt färsk när de kommer till doping, och rätt så färsk när de kommer till träning överhuvudtaget egentligen..

Har gått på Testo nu i 12 veckor 250/10ml från Galenika mest för välmående samt 30 push ups,30 dips och slängt in lite sit ups. Sett lite resultat blitt lite lite hårdare, och bränt fett som fan, och mår väldigt bra från av Testot.

Anledning till att jag inte tatt mig till gymmet är att jag bor i Norge, och allt har varit stängt och dom säger att dom ska börja öppna. Den 28e igen.

Så min fråga är har beställt sustone (testo mix) från kaptenen och har även 10 ampuller Decanol 200/10 samt, testo från galenika, och nån snabb testo i skåpet, när jag börjar träna den 28e ska ja slopa galenikan och snabb testot och körsa endast sustone?

Och hur bra och vad kommer jag se för resultat isåfall på endast DECA , och Testo mixen??
Och finns det nått annat jag borde enligt er kombinera med något annat för att får en bra maximal effekt av träningen??

Och några bieffekter ni eller något annat jag bör tänka på?

Hoppas jag förklarat mig så väl jag kan tackar på förhand för svar.
Citera
2020-04-15, 16:12
Bannlyst
Kör som du vill och känner av men kör aldrig DECA ensamt det är inte värt det du kommer må som ett roadkill i kroppen och humöret
Citera
2020-04-15, 16:55
Medlem
Tror du kommer rätt långt med bara testo när gymmen öppnar och du kan börja träna ordentligt, särskilt om du är nybörjare som du skriver. Deca är en 19-nor och alla reagerar lite olika på såna preparat men det är väl bara att testa sig fram.. men som sagt, kör den inte ensam utan något androgent som bas.

För smidighetens skull hade jag kört samma typ av ester för både testo och deca så du slipper sticka så mycket och ofta.
Citera
2020-04-26, 01:53
Medlem
Okej gymmen øppnar imorgon. Har 10
Ampuller deca 200
Och 10 Ml sustanon 250.

Bara så jag inte fått alt om bakfoten jag sticker tænkte var 5e dag eller måste jag sticka oftare ? Innan eller føre trening ?
Citera
2020-05-05, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonio.montana
Okej gymmen øppnar imorgon. Har 10
Ampuller deca 200
Och 10 Ml sustanon 250.

Bara så jag inte fått alt om bakfoten jag sticker tænkte var 5e dag eller måste jag sticka oftare ? Innan eller føre trening ?
Ta deca 5e dag och susta 2e Elle 3e dag.
Deca är väldigt bra då det smörjer lederna och är långverkande samt så funkar det väldigt bra att ta med testo. Kör hårt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in