• 5
  • 6
2024-09-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Framför allt slipper man tvätt. Innan jag började sälja alla mina använda strumpor så brukade de försvinna in i påslakanen om jag tvättade dem tillsammans med sängkläder.

Nu säljer jag för 300:-/paret och kan köpa nya + gör en liten förtjänst. Pengarna använder jag till att investera i blöjor, som jag alltid använder av komfortskäl. Därför har jag tyvärr inga använda stringtrosor att sälja.

Fullt förståeligt, är ju skönare för dig att ha blöja än string. Du får försöka få igång mjölkproduktionen i dina stora pattar också så kan du även börja sälja bröstmjölk.
Citera
2024-09-04, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Fullt förståeligt, är ju skönare för dig att ha blöja än string. Du får försöka få igång mjölkproduktionen i dina stora pattar också så kan du även börja sälja bröstmjölk.
Finns det marknad för det?
Citera
2024-09-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Finns det marknad för det?

Om det finns det för dina använda strumpor så men vet inte hur nyttig din bröstmjölk är för en vuxen, däremot är det nog roligt att mjölka ut det.
Citera
2024-09-05, 11:07
Blöjor på en vuxen kvinna är bland det sexigaste som finns. Bra tråd.
Citera
2025-08-02, 21:23
Medlem
Sexigt jag skulle tror det.
Citera
2025-08-03, 01:22
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vd skulle ni säga då ni träffat en tjej på tex tinder eller ute på krogen. Man kan säga du är någon som ar svårt att få en tjej och hon verkar bra för att vara sant. men när ni varit tillsammans 1 vecka kommer hon ut i hallen med blöja säger ja älskling vill att vi har sex med blöja och älskar sex med blöja och bajsa och kissa i bljöa. Skulle ni ha en sådan tjej? Ärligt nu hur allvarligt är de.
För mig blir det en pass på det iaf!
Citera
2025-08-03, 09:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
För mig blir det en pass på det iaf!
Samma här.

Blir lite äcklad av det och har svårt för det. Inget för mig. Men verkar finnas vissa som tycker det är okej/gillar det.

Förstår inte grejen riktigt. Kan tända på en del avvikande grejer men inte just detta. Blir för mycket.
Citera
2025-08-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vd skulle ni säga då ni träffat en tjej på tex tinder eller ute på krogen. Man kan säga du är någon som ar svårt att få en tjej och hon verkar bra för att vara sant. men när ni varit tillsammans 1 vecka kommer hon ut i hallen med blöja säger ja älskling vill att vi har sex med blöja och älskar sex med blöja och bajsa och kissa i bljöa. Skulle ni ha en sådan tjej? Ärligt nu hur allvarligt är de.
De flesta kvinnor med blöja har väl det pga av de är inkontinenta?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in