2020-10-07, 17:38
Bannlyst
Det är väl ingen önskan direkt att tjejen man träffade gillade att gå runt i blöja men vem är jag att döma andra?
Citera
2020-10-07, 21:31
Medlem
Har haft några killar som gillar att se mig i blöja, typ pullup. Inga problem för mig, men vill inte blanda in bajs i mitt sexliv.
Kiss däremot kan vara ok under rätt omständigheter.
Vissa män gillar att ta hand om en tjej som ligger fastbunden i sängen, byta blöja på henne och sedan knulla henne när hon har napp i munnen och kallar honom pappa.
Andra gillar att gnugga kuken mot en nerkissad blöja som är alldeles tjock av kiss. Kanske dra ner tjejens blöja och kissa i den.
Det vanligaste är väl att man inte blandar in kiss alls utan bara har blöjan på sig. Killen kanske sprutar sperma i blöjan så att tjejen får gå runt med det.
Citera
2024-08-23, 22:51
Medlem
Inget att skämmas över.
Citera
2024-09-02, 14:27
Skicka henne till mig!
Citera
2024-09-04, 12:03
Medlem
låter ganska hett. hade hon precis tömt sig i blöjan?
Citera
2024-09-04, 14:12
Bannlyst
När jag går ut brukar jag ha blöja på mig. Är svårt att hitta handikapptoaletter där min permobil får plats
Citera
2024-09-04, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
När jag går ut brukar jag ha blöja på mig. Är svårt att hitta handikapptoaletter där min permobil får plats

Köper gärna din använda blöja.
Citera
2024-09-04, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Köper gärna din använda blöja.
Tror du att det säljer? Brukar bara sälja mina använda strumpor till män. Säljer bra och man slipper den förbannade sorteringen efter tvätt.
Citera
2024-09-04, 18:59
Medlem
Citat:
Tror du att det säljer? Brukar bara sälja mina använda strumpor till män. Säljer bra och man slipper den förbannade sorteringen efter tvätt.

Vill köpa dina använda string.
Citera
2024-09-04, 19:02
Bannlyst
Citat:
Vill köpa dina använda string.
Och jag vill köpa dina använda string
Citera
2024-09-04, 19:26
Medlem
Citat:

Populärt med second hand ju.
Citera
2024-09-04, 21:10
Bannlyst
Citat:
Populärt med second hand ju.
Framför allt slipper man tvätt. Innan jag började sälja alla mina använda strumpor så brukade de försvinna in i påslakanen om jag tvättade dem tillsammans med sängkläder.

Nu säljer jag för 300:-/paret och kan köpa nya + gör en liten förtjänst. Pengarna använder jag till att investera i blöjor, som jag alltid använder av komfortskäl. Därför har jag tyvärr inga använda stringtrosor att sälja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in