2020-04-14, 19:31
Moderator
VitKallas avatar
Blöjor på vuxna i sexuella sammanhang fås ses som en fetisch och passar inte i Relationer. /VitKalla

Relationer och samlevnad: allmänt --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2020-04-14, 19:31
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Så snygg är ingen kvinna.

Nej, långt över alla gränser.
Citera
2020-04-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Hur har man sex med en blöja på?

Blöjkvinnan suger på "pappas" snopp och låtsas att den är en napp. varför vet jag det här? Jag skyller på sjuka vänner, det är inte jag.
Citera
2020-04-14, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Blöjkvinnan suger på "pappas" snopp och låtsas att den är en napp. varför vet jag det här? Jag skyller på sjuka vänner, det är inte jag.

Jag hade förväntat mig något värre ändå men vet inte vad.
Citera
2020-04-14, 19:41
Medlem
Citat:
Jag hade förväntat mig något värre ändå men vet inte vad.

Oralsex där en kvinna låtsas vara en bebis som tror att det är en napp hon suger på är faktiskt rätt illa redan det.
Citera
2020-04-14, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Oralsex där en kvinna låtsas vara en bebis som tror att det är en napp hon suger på är faktiskt rätt illa redan det.

Ja jo det kan man väl tycka. Men mina tankar var att göra hål i en nerbajsad blöja eller något sånt. haha vette fan varför, men det är nog för situationen känns tillräckligt absurd så spårar tankarna ur.
Citera
2020-04-14, 21:02
Medlem
Jag säger bara en sak gällande detta Oh yes!
Citera
2020-04-14, 21:28
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Hur har man sex med en blöja på?

Det har man troligen inte. Misstänker att i princip alla tjejer som har blöja faktisk tar av den och tvättar sig innan killen tillfredsställer henne. Vägen dit kan däremot vara ett rollspel med blöjor.
Citera
2020-04-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ja jo det kan man väl tycka. Men mina tankar var att göra hål i en nerbajsad blöja eller något sånt. haha vette fan varför, men det är nog för situationen känns tillräckligt absurd så spårar tankarna ur.

Haha ja varför inte. Det är väl inte så långt egentligen från det jag beskrev till det du beskrev. Är man redan absurd så gör det inte så mycket om man blir ännu mer absurd
Citera
2020-04-14, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Det har man troligen inte. Misstänker att i princip alla tjejer som har blöja faktisk tar av den och tvättar sig innan killen tillfredsställer henne. Vägen dit kan däremot vara ett rollspel med blöjor.

"Pappa" tvättar givetvis. För en bebis kan inte tvätta sig själv efter att ha gjort i blöjan och skriker och gråter tills hon tvättats, smorts med idominsalva och pudrats med bebistalk och sedan fått en torr blöja.
Citera
2020-04-14, 23:05
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vd skulle ni säga då ni träffat en tjej på tex tinder eller ute på krogen. Man kan säga du är någon som ar svårt att få en tjej och hon verkar bra för att vara sant. men när ni varit tillsammans 1 vecka kommer hon ut i hallen med blöja säger ja älskling vill att vi har sex med blöja och älskar sex med blöja och bajsa och kissa i bljöa. Skulle ni ha en sådan tjej? Ärligt nu hur allvarligt är de.

Vad är det för tjej du har träffat? 😆😂😂
Nej en sådan tjej skulle slänga ut direkt. Inte min typ av tjej.
Citera
2020-04-15, 09:37
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vd skulle ni säga då ni träffat en tjej på tex tinder eller ute på krogen. Man kan säga du är någon som ar svårt att få en tjej och hon verkar bra för att vara sant. men när ni varit tillsammans 1 vecka kommer hon ut i hallen med blöja säger ja älskling vill att vi har sex med blöja och älskar sex med blöja och bajsa och kissa i bljöa. Skulle ni ha en sådan tjej? Ärligt nu hur allvarligt är de.

Vettefan om jag hade varit med en sån.

Ett ex jobbade i hemtjänsten och fantiserade om att sno pensionärsblöjor och pröva att iallafall pissa ner sig. Jäkla skumt, undra vad det innebär egentligen?

Som sagt ett ex och det är jag glad för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in