2020-04-13, 16:54
Medlem
Mycket bra att Glenn sticker hål på bubblan. Bor man i Sverige så får man tåla sådana skämt.
Citera
2020-04-13, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malvaktsfantomen
Allah är en särring

Allah borde lugna ner sig lite. Det blir så tråkigt när Allah ska hålla på o bråkah.
Citera
2020-04-13, 16:56
Medlem
Om detta irriterar så kanske man ska se till sig själv?
”Är detta något jag borde bli upprörd över”?
Det enda som är fel med skämtet är att det är dåligt för karriären, för så ser klimatet ut idag.
Citera
2020-04-13, 16:58
Medlem
Vi lever i ett sekulärt land, så enkelt är det. Passar inte galoscherna får man gärna flytta till arabvärlden.
Citera
2020-04-13, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Är du muslim? Juste det. Och hur vet du då hur muslimer känner sig?

Vad sade han som var kränkande mot Allah?
Citera
2020-04-13, 16:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
Allah kan väl skoja ibland, eller?
Citera
2020-04-13, 16:59
Medlem
FejkEmrans avatar
Fanns inte något särskilt kränkande i den kommentaren. Lite får man tåla. Inte som om invandrare inte är kränkande mot oss svenskar och jag hade inte upplevt något särskilt djupt i ett liknande skämt. Då är blondinskämt långt grövre eller när folk drar verkligen rasistiska skämt som knappast är roliga. Det där var bara en tvist på Allah och alla. Inte särskilt stötande.
Citera
2020-04-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Är det frihet att få kränka andra??!

Precis.

Du kränkte precis mig med ditt inlägg genom att säga emot det jag sade, jag tycker att du inte ska få prata alls. Är du okej med det? Just det, du får ju inte prata.
Citera
2020-04-13, 17:01
Medlem
Då blir det fatwa mot Glenn.
Citera
2020-04-13, 17:02
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Fanns inte något särskilt kränkande i den kommentaren. Lite får man tåla. Inte som om invandrare inte är kränkande mot oss svenskar och jag hade inte upplevt något särskilt djupt i ett liknande skämt. Då är blondinskämt långt grövre eller när folk drar verkligen rasistiska skämt som knappast är roliga. Det där var bara en tvist på Allah och alla. Inte särskilt stötande.
Av någon anledning så placerar muslimer sig själva lågt, och tror att de är en känslig minoritet, när det egentligen är tvärt om, deras kultur är en buffel, som krossar allt som kan utgöra ett motstånd!
Citera
2020-04-13, 17:02
Medlem
Andersdamaans avatar
Hosam Aiesh kan ju alltid fotboll i Saudiarabien istället om nu göteborgsk humor är så kränkande!
Al Hilal SFC behöver säkert förstärkning!
Citera
2020-04-13, 17:03
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Vad sade han som var kränkande mot Allah?

Eh? Han gjorde ju en ordvits om Allah!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in