• 1
  • 2
2020-04-13, 02:07
Medlem
Hej allihopa. Jag hade för ungefär en vecka sedan oskyddat sex med en tjej som jag har träffat 2 gånger tidigare på en fest, alltså känner jag inte personen väl. Vi hade bra sex hit o dit, men efter några dagar så började det klia fruktansvärt mycket på kuken, alltså så mycket att jag river upp den och det kommer vätska precis vid skaftet. Har jag åkt på någon könssjukdom eller kan det hända annars?
Citera
2020-04-13, 02:08
Medlem
Yllevantars avatar
Det låter som någon sjukdom ja, du får söka upp vårdcentralen och kika. Kör med kondom i fortsättningen, kli på ballen är ingenting mot ett oönskat barn.
Citera
2020-04-13, 02:09
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisten6
Hej allihopa. Jag hade för ungefär en vecka sedan oskyddat sex med en tjej som jag har träffat 2 gånger tidigare på en fest, alltså känner jag inte personen väl. Vi hade bra sex hit o dit, men efter några dagar så började det klia fruktansvärt mycket på kuken, alltså så mycket att jag river upp den och det kommer vätska precis vid skaftet. Har jag åkt på någon könssjukdom eller kan det hända annars?
Gå och testa dig? Hur ska folk på ett forum veta vad du fått eller inte?
Citera
2020-04-13, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FejkEmran
Gå och testa dig? Hur ska folk på ett forum veta vad du fått eller inte?
Tänkte att det var en bra idé att kika här först ifall någon har råkat ut för samma symtom på en könssjukdom. Kommer det in tillräckligt mycket folk som övertygar mig om att testa mig så drar jag
Citera
2020-04-13, 02:13
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Tänkte att det var en bra idé att kika här först ifall någon har råkat ut för samma symtom på en könssjukdom. Kommer det in tillräckligt mycket folk som övertygar mig om att testa mig så drar jag
Nej testa dig ska du göra om du misstänker att något inte står rätt till oavsett om det är könssjukdomar eller andra typer av tillstånd som drabbar dig som behöver undersökas.
Citera
2020-04-13, 02:13
Medlem
Citat:
du vet om att flera std har symptom- KLIAR. kan vara vilket som
Citera
2020-04-13, 02:18
Medlem
AbsolutGregers avatar
Jadu, det låter lite som när jag åkte på klamydia. Men skulle kunna vara en annan med.

Jag skulle i alla fall testa mig om jag va du.
Sen använda kondom om det blir fler resor med den där tjejen.
Citera
2020-04-13, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bochi2
du vet om att flera std har symptom- KLIAR. kan vara vilket som
Jag googlade lite snabbt men då stod det bara att om det svider när man pissar typ
Citera
2020-04-13, 02:21
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:

Haha. Kvantitet före kvalitet. Du borde kolla upp det.
Citera
2020-04-13, 02:45
Medlem
-Andreas-s avatar
Lägg litet is på ballarna, kanske litet olivolja o håll sig avhållsam till vårdcentralen öppnar igen efter påskhelgen, på tisdag, gå till doktorn.
Citera
2020-04-13, 03:10
Medlem
Haajibs avatar
Låter som klamydia. She ain't pure
Citera
2020-04-13, 04:14
Medlem
ComedyBalls avatar
Behöver inte vara nån könssjukdom. Jag fick svamp på ballen för nån månad sedan och det kliade så IN I HELVETE på insidan av förhuden typ och det var knallrött. Hade också extremt mycket flensost under den tiden.

En annan gång för något år sedan hade jag oskyddat med en tjej. Några dagar efter börjar det också klia som fasen och hade röda knottror på ollon & förhud. Kliade verkligen förjävligt. Detta gick över ganska fort, jag läste mig till att när man har oskyddat så kan kuken reagera på den andres bakterier som kuken inte är van vid, och då kan sånna problem uppstå. Helt ofarligt.

Men är nog en bra idé för dig att testa dig ändå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in