Citat:
Självrannsakan är inte din melodi. Du far med felaktigheter. Då måste jag rätta dig. Du far med faktafel och då måste jag rätta dig. Du påstår att jag är uska när jag i själva verket är ssk. Du säger att jag debatterar aggressivt samtidigt som du rabblar upp flera olika diagnoser på mig. Du har väldigt aggressivt sätt att kommentera. Som om allt skuld och ondska i världen måste projiceras på andra...så att du själv kan gå fri dvs vara felfri och utan skuld o skam. Inte så bra personlighetstyp. Liknar faktiskt den kategorin av undersköterskor som är helt övertygade om sin egen förträfflighet och på fullaste allvar ifrågasätter läkarnas och sjuksköterskornas bedömningar. Dessa borderline/ narcissistiska människor är verklig plåga på många avdelningar och enligt min erfarenhet så finns det ett par sådana förstörare på varje avdelning. Människor med stort behov av uppmärksamhet och beröm, manipulativa i sin kommunikation och opålitliga i sin yrkesutövning.
Du länkar till barnintensiven när du vill diskutera förprogrammerade pumpar ? Det säger allt om dina kunskaper i ämnet dvs att den är obefintlig och kryllar missförståelser.
Har inte lust att mata ditt trollande mera men ger dig ett råd: försök hitta bättre innehåll och mening med ditt liv, tiden, åren försvinner nämligen i rasande fart och snart är de bästa åren i ditt liv bara ett blek minne. Gör något vettigt med den gåvan du har fått, ditt liv och tiden du har, innan det är försent.
Du länkar till barnintensiven när du vill diskutera förprogrammerade pumpar ? Det säger allt om dina kunskaper i ämnet dvs att den är obefintlig och kryllar missförståelser.
Har inte lust att mata ditt trollande mera men ger dig ett råd: försök hitta bättre innehåll och mening med ditt liv, tiden, åren försvinner nämligen i rasande fart och snart är de bästa åren i ditt liv bara ett blek minne. Gör något vettigt med den gåvan du har fått, ditt liv och tiden du har, innan det är försent.
Det finns ingen yrkesgrupp som är så livrädda för att få kritik som ssk. Bara för att någon öppnar en tråd här om att utbildningen är ett skämt så får några av er totalpanik och beskriver er själva på ett löjligt sätt. Beskriver er själva ungefär som att ni har ansvar över allt som händer på sjukhuset. Vilken annan yrkesgrupp gör så???