2021-06-17, 19:21
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
https://www.bz-berlin.de/tatort/razz...ordell-artemis

Vad vill du säga med den här över 5 år gamla artikeln?

Vet du utgången?

Det hände ingenting !
Citera
2021-06-17, 19:55
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Vad vill du säga med den här över 5 år gamla artikeln?

Vet du utgången?

Det hände ingenting !
Det som möjligen hände var att motståndare till stället fick stänga munnen ett tag, för det dom misstänkte var helt fel.
Citera
2021-06-17, 20:13
Medlem
Rekommenderas en FKK-bordell till en novis? Tänkte mig först en 2-3 timmars träff med en eskort. Men detta kanske vore något att prova på till att börja med? Vilket ställe rekommenderas i så fall?
Citera
2021-06-17, 20:37
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Rekommenderas en FKK-bordell till en novis? Tänkte mig först en 2-3 timmars träff med en eskort. Men detta kanske vore något att prova på till att börja med? Vilket ställe rekommenderas i så fall?
På vilket område är du novis?
Sex rent allmänt, betala för sex eller besöka FKK?
Citera
2021-06-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
På vilket område är du novis?
Sex rent allmänt, betala för sex eller besöka FKK?
Betala för sex var det jag tänkte på. Skulle vara en kul grej med FKK eftersom det ligger så långt ifrån något jag gjort tidigare. Tycker om att pressa mig även om det verkar udda i sammanhanget.
Citera
2021-06-17, 20:50
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Betala för sex var det jag tänkte på. Skulle vara en kul grej med FKK eftersom det ligger så långt ifrån något jag gjort tidigare. Tycker om att pressa mig även om det verkar udda i sammanhanget.

Jag tycker du ska kombinera båda. Träffa en finare eskort på hotellrummet, och spendera en heldag på FKK blir nog trevligt.

Tänkte själv göra så.
Citera
2021-06-17, 21:04
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Har man inte varit på FKK, så tycker jag att det ska sättas på "bucket list"!
Jag tror ingen som besökt ett sånt ställe säger emot mig.

Sen är det ju som Fethorunge säger, möjligt att kombinera, om man känner för det.
Jag tror dock att FKK-upplevelsen räcker rätt långt.
Citera
2021-06-18, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Jag tycker du ska kombinera båda. Träffa en finare eskort på hotellrummet, och spendera en heldag på FKK blir nog trevligt.

Tänkte själv göra så.

Om man nu har säd och pengar för allt det där ja. Det går åt väldigt mycket säd och pengar på FKK.
Citera
2021-06-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Om man nu har säd och pengar för allt det där ja. Det går åt väldigt mycket säd och pengar på FKK.

Haha skriver 110% under på om det fet markerade....
Citera
2021-06-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge

Tänkte själv göra så.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Har man inte varit på FKK, så tycker jag att det ska sättas på "bucket list"!
Jag tror ingen som besökt ett sånt ställe säger emot mig.

Sen är det ju som Fethorunge säger, möjligt att kombinera, om man känner för det.
Jag tror dock att FKK-upplevelsen räcker rätt långt.
Tänker på vad som skulle vara mest upplevelse att prova först. Mer extremt med FKK jämfört med en GFE hos ett lyxluder som jag tänkt mig först. Roligare att komma in på en FKK-bordell och bli halvt chockad när man blir nervös av tanken på att träffa ett luder.
Citera
2021-06-18, 19:04
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Tänker på vad som skulle vara mest upplevelse att prova först. Mer extremt med FKK jämfört med en GFE hos ett lyxluder som jag tänkt mig först. Roligare att komma in på en FKK-bordell och bli halvt chockad när man blir nervös av tanken på att träffa ett luder.

Har du aldrig köpt sex förut? Då blir nog fkk en riktigt trevlig upplevelse
Citera
2021-06-18, 22:51
Medlem
Har hittills inge blivit något ffk besök men sugen är man ju…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in