2021-06-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Har du aldrig köpt sex förut? Då blir nog fkk en riktigt trevlig upplevelse
Nej, inte ens varit i närheten. Ändrat inställning till sådant ganska radikalt.
Citera
2021-06-24, 17:51
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Vem här blir först dit?
Jag gissar på Arnold eller VonKnoblauch

Tack för förtroendet! Tyvärr blir det inte än på ett tag, ska få andra sprutan först i slutet på juli, sen är det jobb, jobb, jobb här hemma tills man får sin belöning i typ början på oktober med en Berlin/Artemisresa...
Citera
2021-06-24, 18:07
Medlem
ningudos avatar
Rätta mig om jag har fel, men FKK klubbarna verkar inte skilja sig nämnvärt när det gäller kvalitén på tjejerna. Det finns ingen FKK klubb EU som är att betrakta lyxig med överlag snygga brudar?
Citera
2021-06-24, 18:18
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Det finns ingen FKK klubb EU som är att betrakta lyxig med överlag snygga brudar?

Jag tror konsensus är att man hittar de snyggaste brudarna på klubbarna i Schweiz (ok, tekniskt sett inte EU...) men kostar det så smakar det, priserna där är bra mkt högre än Tyskland. Sweet spot (utbud/pris) hittar du såvitt jag vet i Ruhrområdet där det är FKK-tätast. Men jag har haft glädjen att knulla absoluta 10-poängare i både Hamburg och Berlin också, så det är mestadels en ren fråga om tur och timing...
Citera
2021-06-24, 19:35
Medlem
ningudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Jag tror konsensus är att man hittar de snyggaste brudarna på klubbarna i Schweiz (ok, tekniskt sett inte EU...) men kostar det så smakar det, priserna där är bra mkt högre än Tyskland. Sweet spot (utbud/pris) hittar du såvitt jag vet i Ruhrområdet där det är FKK-tätast. Men jag har haft glädjen att knulla absoluta 10-poängare i både Hamburg och Berlin också, så det är mestadels en ren fråga om tur och timing...
Med EU menade jag hela europa. Bra då lärde mig något nytt, kräsen kille som jag ska i så fall satsa på Schweiz.
Citera
2021-06-24, 19:52
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo
Med EU menade jag hela europa. Bra då lärde mig något nytt, kräsen kille som jag ska i så fall satsa på Schweiz.
Jag har begränsat mej till frankfurtområdet
Och måste säga att det är gott om 10 poängare på Mainhattan och shark.
Men naturligtvis finns där även ruggugglor.
Fördelen är ju att det är en själv som väljer, och jag har varit rent överdrivet nöjd med mina besök på nämnda platser
God mat, billigt samt at öl ingår i entrén, inga änder, men då man vill ha mera än gratisutbudet så är det överkomliga priser.
Drömmen är att sätta sej i bubbelbadet med en snygging, hon kåtar upp dej till Max och sedan in i ett rum och knullar järnet,inte dumt om ni frågar mej
Citera
2021-06-24, 22:58
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag har begränsat mej till frankfurtområdet
Och måste säga att det är gott om 10 poängare på Mainhattan och shark.
Men naturligtvis finns där även ruggugglor.
Fördelen är ju att det är en själv som väljer, och jag har varit rent överdrivet nöjd med mina besök på nämnda platser
God mat, billigt samt at öl ingår i entrén, inga änder, men då man vill ha mera än gratisutbudet så är det överkomliga priser.
Drömmen är att sätta sej i bubbelbadet med en snygging, hon kåtar upp dej till Max och sedan in i ett rum och knullar järnet,inte dumt om ni frågar mej

Frankfurt är helt ok. Även om jag föredrar Dusseldorf med omnejd.

Lite lustigt hur man kan missta sig. När jag läst ditt nick trodde jag det var en svennebanan som varit på thaimassage 10 gånger i Sverige. Men du är nativ Thai, då du föredrar Frankfurt framför Bangkok 55
Citera
2021-06-24, 23:30
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:

Låter som du beskriver min allra första FKK-upplevelse, på Sunshine i München för många år sen! Efter den obligatoriska rundturen för den svenska gröngölingen slappnade jag av i jacuzzin när en blondin med fantastiska tuttar sjönk ned bredvid och började prata; snart smekte hon kuken som stod i givakt och hon gillade uppenbarligen vad hon såg, frågade "ska vi inte gå upp till ett rum?" och sen var jag för evigt såld på fenomenet FKK...
Citera
2021-06-25, 08:46
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Låter som du beskriver min allra första FKK-upplevelse, på Sunshine i München för många år sen! Efter den obligatoriska rundturen för den svenska gröngölingen slappnade jag av i jacuzzin när en blondin med fantastiska tuttar sjönk ned bredvid och började prata; snart smekte hon kuken som stod i givakt och hon gillade uppenbarligen vad hon såg, frågade "ska vi inte gå upp till ett rum?" och sen var jag för evigt såld på fenomenet FKK...

Den senaste gången jag var på Shark så ville inte den tjej jag valde ut bada i bubblet på grund av att en del idioter sitter å runkar och släpper ut "småpojkarna" i vattnet. Jag förstår henne, äckligt och föga intelligent tråkigt, för den upplevelsen är annars rätt maxad.
Jag har visserligen pökat i den poolen, men aldrig låtit saluten gå sas.
Citera
2021-06-25, 09:22
Medlem
Citat:
Den senaste gången jag var på Shark så ville inte den tjej jag valde ut bada i bubblet på grund av att en del idioter sitter å runkar och släpper ut "småpojkarna" i vattnet. Jag förstår henne, äckligt och föga intelligent tråkigt, för den upplevelsen är annars rätt maxad.
Jag har visserligen pökat i den poolen, men aldrig låtit saluten gå sas.

Jag har aldrig, bl.a. av denna anledning, ens satt så mycket som en stortå i någon av bubbelpoolerna, eller någon av inomhuspoolerna, på någon FKK.
Citera
2021-06-26, 14:27
Medlem
Kurt1s avatar
Ni skriver om Schweiz, är det Zürich som gäller då, eller är det andra städer/orter?
Citera
2021-06-27, 06:50
Medlem
crippas avatar
Norra Tyskland öppnar upp! Den som är intresserad kan Googla ställen som Harmony.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in