2020-04-12, 00:34
Medlem
Som rubriken lyder, finns det en koppling mellan chemtrails och corona samt 5g.
Corona och 5g verkar höra ihop och förstärka varandra enligt många men hur är det med chemtrails?
Det är ju The bread and butter för illuminati /nwo. De har ju kört med chemtrails i många år.
Är corona och 5g nästa generation av chemtrails? En utveckling där vi alla till slut blir vaccinerade och de med vaccinet sätter in chipet som de sen kan använda för att styra oss med hjälp av 5g.
Kommer de då ha vunnit så de inte längre behöver släppa kemikalier över oss för att styra?
Kommer chemtrailsen försvinna för evigt nu?

Nån som vet?
Citera
2020-04-12, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Den röda tråden består i att det är samma knäppgökar som tror på alla de saker du nämner.

Det är jag nog säker på, det jag undrar är hur de ska förklara att chemtrailsen försvann när allt flyg slutade på grund av Corona.
Citera
2020-04-12, 00:49
Medlem
boneheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Corona och 5g verkar höra ihop

Det är nu du presenterar fakta.
Citera
2020-04-12, 00:50
Medlem
En del nonsens förstås men 3g 4g 5g ger ju cancer,sömnproblem,stresspåslag,sömnproblem,huvudv ärk,dna breakage och mycket mer och försämrar immunförsvaret så visst finns det en poäng där eftersom de med högt immunförsvar kanske slipper coronan helt om de har tur.
Citera
2020-04-12, 00:53
Medlem
Jag har oxå tänkt att chemtrailsen (som nu upphört där jag bor) är orsak till smittspridning... Corona och annat genom åren.
Och det är fullt möjligt att vaccinet som kommer till hösten från China, kommer att innehålla receptorer för frekvenser anpassade för 5G och nuvarande 4G..
Det som kommer att påverkas är vår sinnesstämning och våra tankar/drömmar.

Blir fint detta!
Citera
2020-04-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Fler saker som hänger ihop med detta är platta jorden, fejkade månlandningen, Elvis lever, Hitler lever, Hitler är död men dog inte det officiella datumet, du kommer till helvetet om du inte gör som Jesus/Gud säger, Jesus har levt, gudar finns etc

Alla dessa saker har gemensamt att det är idioter som tror på det och vi kallar dom för foliehattarna.

Men jag tror du har missuppfattat det med 5G (eller har jag). Foliehattarna säger att 5G försvagar vårt immunförsvar och därför är det lätt att göra oss sjuka i Corona.

Jag tycker att vi hårt och resolut måste börja låsa in dessa foliehattsidioter som håller på och förstör objekt och människoliv. Allt från idioter som tror på Gud till dom som tror på trams som chemtrails och detta nya med 5G.

Du ligger efter såg en video med en kvinna som hävdade att Bill gates skapade corona på uppdrag av nwo så att alla ska vaccineras, sen ska de ha ett chip i vaccinsprutan som delar sig i två i kroppen en del sätter sig i fingret och en i vaden sen ska nwo kunna styra oss med 5g.
Citera
2020-04-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabarbervin
Jag har oxå tänkt att chemtrailsen (som nu upphört där jag bor) är orsak till smittspridning... Corona och annat genom åren.
Och det är fullt möjligt att vaccinet som kommer till hösten från China, kommer att innehålla receptorer för frekvenser anpassade för 5G och nuvarande 4G..
Det som kommer att påverkas är vår sinnesstämning och våra tankar/drömmar.

Blir fint detta!

Är det bara en slump att de försvann när vanliga flygplan slutade flyga på grund av Corona?
Citera
2020-04-12, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
En del nonsens förstås men 3g 4g 5g ger ju cancer,sömnproblem,stresspåslag,sömnproblem,huvudv ärk,dna breakage och mycket mer och försämrar immunförsvaret så visst finns det en poäng där eftersom de med högt immunförsvar kanske slipper coronan helt om de har tur.

Du såg en video på youtube och nu tror på detta?

Citat:
Du ligger efter såg en video med en kvinna som hävdade att Bill gates skapade corona på uppdrag av nwo så att alla ska vaccineras, sen ska de ha ett chip i vaccinsprutan som delar sig i två i kroppen en del sätter sig i fingret och en i vaden sen ska nwo kunna styra oss med 5g.

Du kan inte vara seriös...
Citera
2020-04-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _blackened_
Du såg en video på youtube och nu tror på detta?

Du kan inte vara seriös...

Det mest otroliga med det hela var att hon verkade övertygad själv.
Citera
2020-04-12, 01:09
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Jo visst. Menar du den där tjocka tanten. Men orsaken jag angav är väl den som dom använder för att vandalisera masterna i England?
Citera
2020-04-12, 01:10
Medlem
Citat:
Det mest otroliga med det hela var att hon verkade övertygad själv.

Hon är ju psykotisk.
Sen finns det knäppa människor också.

Jag har sett videon du refererar till. Menar du att du tror på henne?
Citera
2020-04-12, 01:16
Medlem
Jag svarar er båda samtidigt, jag förstår att den mest spridda kopplingen är just att 5g sänker immunförsvaret och att kvinnan som tror på chip i vaccin tillhör en minoritet.
Jag har märkt att de som tror på konspirationsteorier som chemtrails eller att 911 utfördes av usas regering eller nåt sånt gärna försöker sy ihop flera teorier till en helhet.
Jag undrar om det är på gång med Corona också, att det vävs in i flera teorier och då gärna klassikerna som chemtrails.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in