Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Fler saker som hänger ihop med detta är platta jorden, fejkade månlandningen, Elvis lever, Hitler lever, Hitler är död men dog inte det officiella datumet, du kommer till helvetet om du inte gör som Jesus/Gud säger, Jesus har levt, gudar finns etc
Alla dessa saker har gemensamt att det är idioter som tror på det och vi kallar dom för foliehattarna.
Men jag tror du har missuppfattat det med 5G (eller har jag). Foliehattarna säger att 5G försvagar vårt immunförsvar och därför är det lätt att göra oss sjuka i Corona.
Jag tycker att vi hårt och resolut måste börja låsa in dessa foliehattsidioter som håller på och förstör objekt och människoliv. Allt från idioter som tror på Gud till dom som tror på trams som chemtrails och detta nya med 5G.
Du ligger efter såg en video med en kvinna som hävdade att Bill gates skapade corona på uppdrag av nwo så att alla ska vaccineras, sen ska de ha ett chip i vaccinsprutan som delar sig i två i kroppen en del sätter sig i fingret och en i vaden sen ska nwo kunna styra oss med 5g.