2020-04-12, 02:26
Medlem
Ravenboxs avatar
Vissa konspirationsteorier grundar i okunnighet, som det där med ”chemtrails” som nästan alla i aviationsvärlden skrattar åt. 5G är bevisligen inte nyttigt för oss, men å andra sidan är det en icke-joniserande strålning.
Produkter som har med strålning att göra, oavsett om det är en garagedörr-öppnare eller 5G-antenner testas hårt innan lansering, så jag är väldigt skeptisk till att det finns någon röd tråd.

Däremot har jakten på röda trådar och konspirationsteorier något gemensamt, det kallas för ”confirmation bias” vilket är vanligt bland folk med bristande slutledningsförmåga.

En viktig kvalitet som intelligenta människor besitter är förmågan att kunna tänka kritiskt men ändå objektivt i en problemlösningssituation, samt vara flexibel i sin bedömning om adekvat data säger något nytt.
Citera
2020-04-12, 03:32
Medlem
BorisBalkans avatar
Nej

Finns aldrig ngn röd tråd. Världen är svart vit o tråkig. Konspirationer hör verklighets frånskilda som vill ha dolda agendor osv.

Läs ngt av Tom Clancy ist. O utan att ta tjack innan
Senast redigerad av BorisBalkan 2020-04-12 kl. 03:34.
Citera
2020-04-12, 03:50
Medlem
Jag har uppmärksammat detta utan respons. Det handlar om Denver airport. Kolla upp tavlorna som hänger där som skildrar hur soldater med gasmasker utrotar befolkningen i världen sedan förenas alla och lever lyckligt.
Finns även en tidskapsel som skall öppnas av new world commission längre fram i tiden. Minns i årtalet, googla.
Hela Denver airport-konspirationen är intressant förövrigt. Det sägs att man började bygga under marken sedan täpptes detta och man byggde flygplatsen ovanpå.
Det finns med andra ord en underjordisk bas under.
Citera
2020-04-12, 04:30
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Som rubriken lyder, finns det en koppling mellan chemtrails och corona samt 5g.
Corona och 5g verkar höra ihop och förstärka varandra enligt många men hur är det med chemtrails?

Tillsammans bildar de tre fenomenen en triad av rädslor som med hjälp av den troendes egna hjärna omvandlas till en fyrdimensionell pyramid i vilken teoriernas leverantörer enkelt låser in den troende, och där den enda nyckeln som ges för att komma ut igen finns i att den troende konsumerar än mer material från dessa leverantörer.
Tittaren går in i ett mentalt skräckfängelse, och konspirationsteorileverantören cashar in.
Citera
2020-04-12, 10:22
Medlem
Mr-skalmans avatar
Jag skulle vara mer orolig över att djurmarknaderna i kina fortsätter som vanligt, än att de sätter upp en massa 5g master. iför sig så kanske nästa virus blir en rabiessmitta så alla vi flashbackare äntligen får en zombieapokalyps
//Skalman
Citera
2020-04-12, 10:56
Medlem
Lysepinnes avatar
Det här är en mångårig plan som Illuminati nu sätter i bruk! De har muterat fram SARS-CoV-2 i sina labb under flera års tid. Chemtrailsen har vi exponerats för i decennium tillsammans med fluor i dricksvattnet för att vi ska bli dumma, medgörliga och pressa ner vårt immunförsvar.

De är ingen slump att 5G utvecklas parallellt, våglängderna som de använder är valda för att de resonerar med enzym i vårt immunförsvar och ytterligare försvagar immunförsvaret!

Hela börskrashen och karantänen är en noggrant planerad händelsekedja för att de ska ta över världens ekonomiska medel och öka sitt inflytande i alla länder.

Om ni alla vaknar upp ur er dvala och gör efterforskningar kommer ni komma fram till samma slutsats!! Låt dem inte styra er!!

Alla måste skydda sig, filtrera ert vatten, filtrera luften ni andas och gå inte ut utan skyddsmask (minst AX klassad!). Se till att ha skyddande klädsel av metall (blockerar strålning), aluminium går mycket bra, skydda ert huvud framför allt!
Citera
2020-04-12, 11:15
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysepinne
Det här är en mångårig plan som Illuminati nu sätter i bruk! De har muterat fram SARS-CoV-2 i sina labb under flera års tid. Chemtrailsen har vi exponerats för i decennium tillsammans med fluor i dricksvattnet för att vi ska bli dumma, medgörliga och pressa ner vårt immunförsvar.

De är ingen slump att 5G utvecklas parallellt, våglängderna som de använder är valda för att de resonerar med enzym i vårt immunförsvar och ytterligare försvagar immunförsvaret!

Hela börskrashen och karantänen är en noggrant planerad händelsekedja för att de ska ta över världens ekonomiska medel och öka sitt inflytande i alla länder.

Om ni alla vaknar upp ur er dvala och gör efterforskningar kommer ni komma fram till samma slutsats!! Låt dem inte styra er!!

Alla måste skydda sig, filtrera ert vatten, filtrera luften ni andas och gå inte ut utan skyddsmask (minst AX klassad!). Se till att ha skyddande klädsel av metall (blockerar strålning), aluminium går mycket bra, skydda ert huvud framför allt!

Tack för tipsen, vart kan jag skicka en blombukett som tack för att du nu räddat mitt liv?
Citera
2020-04-12, 11:24
Medlem
ser man inte att en fascistisk global kabal nu visar sitt fula tryne är man inte briljant.
Citera
2020-04-12, 11:42
Medlem
Lysepinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Tack för tipsen, vart kan jag skicka en blombukett som tack för att du nu räddat mitt liv?

Av förklarliga skäl måste jag stå utanför samhället då SÄPO, CIA, KGB mfl är lejda av Illuminati för att tysta ner mig och letar ständigt efter mig.
Citera
2020-04-12, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Det är jag nog säker på, det jag undrar är hur de ska förklara att chemtrailsen försvann när allt flyg slutade på grund av Corona.

Vad menar du nu? Alla vet ju att det är just flyget som skapar vattenångan bakom planet. Något utsläpp är det inte. Vattenånga finns även utan flyget i luften och då kallas det moln.
Citera
2020-04-12, 12:14
Medlem
EmilSladdertasks avatar
Ann Ahlgren har varit i kontakt med andar och fått insikter om hur vaccinet för corona används för att realisera The Mark of The Beast, för att uppnå total världskontroll!

Vi har flera sådana hjältar i byarna häromkring, som har slagit ett pentagram runt Stockholm och försvarar oss mot 5G.
Citera
2020-04-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Jag har uppmärksammat detta utan respons. Det handlar om Denver airport. Kolla upp tavlorna som hänger där som skildrar hur soldater med gasmasker utrotar befolkningen i världen sedan förenas alla och lever lyckligt.
Finns även en tidskapsel som skall öppnas av new world commission längre fram i tiden. Minns i årtalet, googla.
Hela Denver airport-konspirationen är intressant förövrigt. Det sägs att man började bygga under marken sedan täpptes detta och man byggde flygplatsen ovanpå.
Det finns med andra ord en underjordisk bas under.

Här kan du se målningarna och få en del förklarat för dig. Det du skriver är ju inte förankrat i verkligheten.

https://www.outtherecolorado.com/gallery/whats-creepy-apocalyptic-paintings-denver-international-airport-2/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in