2020-04-11, 18:53
Medlem
Jag är less på folk, finns ingen kärlek längre känns det som. Bara massa Egon som springer omkring och bara babblar på om sitt egosnack. Känns som att ingen är äkta, alla bara anpassar sig till sin omgivning hela tiden.
Känner mig ensam..
2020-04-11, 19:23
Medlem
HermaeusMoras avatar
Genom att starta denna tråden visar du ju att du bryr dig?
Tror du mest är vilsen och behöver lite mer social kontakt.
2020-04-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Genom att starta denna tråden visar du ju att du bryr dig?
Tror du mest är vilsen och behöver lite mer social kontakt.

Känner mig som en sten känslomässigt, har så otroligt mycket smärta i mitt bröst som vill ut.
2020-04-11, 19:42
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalenskrigare
Känner mig som en sten känslomässigt, har så otroligt mycket smärta i mitt bröst som vill ut.
Jag har varit i samma situation som du är i så jag kan tänka mig hur du känner och vet att det inte är roligt
Jag provade många saker tex olika aktiviteter och liknade men ingenting fungerade för jag saknade motivation till det, så det kvittade vad jag gjorde ingenting fungerade och allt var meningslöst!
Provade också antidepressiva och gjorde misstaget att börja självmedicinera vilket gjorde saken värre men idag har jag slutat med det och använder inget

Det som verkligen fungerade för mig och gjorde så jag mådde bra igen va att jag flyttade från min stad och sa upp kontakten med alla jag kände förutom 1 person som jag verkligen kunde lita på

Sen vet jag inte orsakerna till dina problem och du kanske inte har möjlighet till att flytta men en dag kanske du kan det!
Allt blir bättre tillslut även om man inte tror det så kommer det bli så det lovar jag
2020-04-11, 20:21
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalenskrigare
Ibland gör livet mycket ont och särskilt helger som denna. Men smärtan betyder att du inte är som en sten känslomässigt.
2020-04-11, 21:36
Medlem
grodafets avatar
Han som säger att man ska byta umgänge och miljö har rätt. Bör göras ändå i intervaller om 1 - 10 år. Folk är tråkiga i längden.

Så mår du prima igen

Alt. när jag är nere så brukar jag planera mord på folk jag inte gillar som bisyssla. Sen kanske skicka lite anonyma hotbrev eller annat. Då fnissar jag ganska mycket.
2020-04-12, 00:26
Medlem
Du låter som jag i en dålig period. Har du någon att prata med? Vän, familjemedlem, samtalskontakt? Prata med denne och beskriv dina tankar och känslor. Även om hen också är en egoistisk idiot. Det är de enda vi har och det hjälper. Ta hand om dig.
2020-04-12, 14:41
Medlem
spyder123s avatar
Fortsätt i de trådar du redan skapat istället för att konstant skapa nya.

Lås på.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in