2012-03-11, 11:38
Medlem
JaHetrInteKlasKents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeshi
Har postat mitt projekt i Webbutveckling tråden förut och det var en del som skrev att jag borde fixa en logga rätt så omgående.

www.parkeragratis.se

Har ingen som helst aning om hur den ska se ut, har några andra projekt som är direkt kopplade till parkeragratis.se och det vore bra om loggorna kunde se ungefär lika simpla ut.
http://mary.blogotype.se/files/2011/06/IMG_4173.jpg
Citera
2012-03-11, 13:05
Medlem
Takeshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaHetrInteKlasKent
http://mary.blogotype.se/files/2011/06/IMG_4173.jpg

hehe, den var fin
Citera
2012-03-11, 13:46
Medlem
Infinitums avatar
Jag har en logotyp i PNG format med transparent bakgrund. För att trycka den på plagg måste jag tydligen ha den i .EPS format. Jag har provat ett antal olika Konverteringsalternativ på nätet men alla ger mig olika storlekar på EPS formatet vilket gör att jag tvivlar.

Hur ska jag göra?
Citera
2012-03-15, 21:07
Bannlyst
Hej
Undrar om nån skulle vilja sätta ihop det här delade tatuerings motivet till 1 del?
http://www.pixbox.se/pic_show_id32909254.html
Citera
2012-03-15, 23:16
Medlem
Är i behov av lite hjälp från er härinne som kan CAD.

Jag undrar hur man ändrar texten i rutan som jag har markerat nere i högra hörnet.
En del av texten är det ju bara att ändra precis som med vanlig text men en del lyckas jag inte få ordning på men jag vet att det ska gå så vore väldigt tacksam för hjälp!

http://img31.imageshack.us/img31/6153/screenshot002vw.jpg
Citera
2012-03-22, 14:06
Medlem
letar efter någon som kan hjälpa mig med en Logga till mitt uf . Företaget heter Hyrporten och söker en Logga , företaget område är uthyrning av lokaler men främst garages !
Citera
2012-03-25, 21:47
Medlem
Hejsan!

Jag behöver hjälp med att skapa en logga för mitt nystartade korplag BK Gudiz.
Jag skulle vilja ha en enkel logga med någon godisbit samt en enkel text där det står "BK Gudiz"

Hoppas att någon trevlig själ kan hjälpa till med detta projekt.

/Kvarkenalf
Citera
2012-03-28, 03:01
Medlem
aepes avatar
Även jag efterlyser någon som är duktig på logotyper.

Vi har en nystartad biljardförening som hade behövt en snygg logga, Halmstads Biljardklubb (HSBK) är namnet. Gärna då såklart med någon form av biljardmotiv, bollar, kö, etc.
Citera
2012-03-28, 11:27
Medlem
Fixiebikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarkenalf
Hejsan!

Jag behöver hjälp med att skapa en logga för mitt nystartade korplag BK Gudiz.
Jag skulle vilja ha en enkel logga med någon godisbit samt en enkel text där det står "BK Gudiz"

Hoppas att någon trevlig själ kan hjälpa till med detta projekt.

/Kvarkenalf

Citat:
Ursprungligen postat av aepe
Även jag efterlyser någon som är duktig på logotyper.

Vi har en nystartad biljardförening som hade behövt en snygg logga, Halmstads Biljardklubb (HSBK) är namnet. Gärna då såklart med någon form av biljardmotiv, bollar, kö, etc.
Jag har rätt mycket att göra men jag kanske har tid att hjälpa er. Det är inte några jätteavancerade kreationer ni efterfrågar så det finns en möjlighet att jag kan fixa det.
Citera
2012-03-28, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixiebike
Jag har rätt mycket att göra men jag kanske har tid att hjälpa er. Det är inte några jätteavancerade kreationer ni efterfrågar så det finns en möjlighet att jag kan fixa det.

Fan va schysst, uppskattas verkligen!
Citera
2012-03-28, 23:54
Medlem
Jag har precis tagit flygcertifikat för att köra kompositionellt i USA. Eftersom far min äger en liten Leerjet hade jag tänkt starta en charter.

Jag har börjat designa en hemsida. Det är onekligen ett jobb att ta fram den tabubelagda logotypen och således vänder jag till er, för flera huvuden tänker bättre än ett.

Simpelt, men snygg. Något med ett stork "K" "Flying" och flygplanstema. Har ni några förslag? Ni kan beskriva med ord eller rita upp en prototyp i photoshop. All hjälp är värdefull.
Senast redigerad av Leonorefidelio 2012-03-28 kl. 23:58.
Citera
2012-03-29, 11:27
Medlem
Söker någon som kan göra en klubbmärke för ett korpenlag. PM:a för mer info.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in