Hej!
Jag har en kompis som heter Mike Gustavsson som startat ett måleri som heter ”migust måleri” med tanke på hans namn.
Så min önskan är om någon har tid och idéer till hur en logo skulle kunna se ut.
MiGust Måleri eller bara Migust... eller eller.
Orden "Kunskap & tradition" ska helst finnas med.
Mv
Mike
Senast redigerad av Sool80 2010-08-24 kl. 20:37.
Jag har ett korpenlag i bowling och skulle vilja ha nån snygg logga på tröjorna. Laget ska heta Non Strikers. Mina skills duger på paint men vill ju ha lite snyggare än jag kan få till det!
Hej!
Jag har en kompis som heter Mike Gustavsson som startat ett måleri som heter ”migust måleri” med tanke på hans namn.
Så min önskan är om någon har tid och idéer till hur en logo skulle kunna se ut.
Jag satt och spånade och snodde en logo från nätet som jag byggde vidare på.
Kom gärna med tankar och ideer eller helt nya förslag.
Självklart måste jag ändra stilen på MM så att jag inte blir stämd av ägaren till layoten.
Räcker det med att ändra höjd/ bredd eller kan man ändå åka dit?
Jag satt och spånade och snodde en logo från nätet som jag byggde vidare på.
Kom gärna med tankar och ideer eller helt nya förslag.
Självklart måste jag ändra stilen på MM så att jag inte blir stämd av ägaren till layoten.
Räcker det med att ändra höjd/ bredd eller kan man ändå åka dit?
Frågan är hur det kan bli så. Nu när jag tittade närmare på det så står Kerning på Auto.
Du gör det manuellt!
Använder du något Adobe-program sätter du markören i mellanrummet, håller inne alt och sedan använder du höger och vänsterpil. :-) Vill du spärra eller knipa hela texten makerar du allt istället, men gör samma sak. Dvs ALT+pil vänster/höger.
Du gör det manuellt!
Använder du något Adobe-program sätter du markören i mellanrummet, håller inne alt och sedan använder du höger och vänsterpil. :-) Vill du spärra eller knipa hela texten makerar du allt istället, men gör samma sak. Dvs ALT+pil vänster/höger.
Okej! tack =) Jag fixar till det ifall han gillar loggan.
edit: Varför fixar inte programmet till det där när den står i Auto?