Är i full färd med att starta upp ett företag som jobbar med språkgranskning och redigering av texter, och skulle uppskatta om någon tog sig lite tid att göra en logotyp åt mig.
Hemsidans färg är ljusgrå, mer exakt "#d5d5d5" i Photoshop.
Skulle helst vilja se något enkelt, en silhuett kanske? Men givetvis ger jag er fria tyglar.
Vi ska ha en julmarknad i skolan om nån vecka och då ska vi göra en affisch till den i vår Layout kurs. Hade varit skit shyst om någon här skulle kunna göra en åt mig.
Det ska så:
Julmarknad
Uf företag och elever.
Datum och tid (skriv nått datum och tid så ändrar jag de i filen själv sen)
Huvudbyggnaden.
Är i full färd med att starta upp ett företag som jobbar med språkgranskning och redigering av texter, och skulle uppskatta om någon tog sig lite tid att göra en logotyp åt mig.
Hemsidans färg är ljusgrå, mer exakt "#d5d5d5" i Photoshop.
Skulle helst vilja se något enkelt, en silhuett kanske? Men givetvis ger jag er fria tyglar.
Hej på er! Har en god vän som har startat ett städföretag, men hans logga ser inte så bra ut. Är bara så tom i huvudet, har inga förslag. Så då vänder jag mig till er! Företaget kommer heta
Tjenare, söker någon som har lust att skapa en 'klan logga' med temat call of duty modern warfare 2 eftersom det är det vi i klanen spelar.
vår klan heter "ALMIGHTY" så om någon har lust att göra någon frän logga med vårat klannamn och så, så skulle det vara skit bra!
Jag skulle vilja ha en logga/header till en hemsida jag håller på och knåpar på!
Då det är en filmsida så är jag ute efter filmteman. Säkert en hel del där ute som finner detta som ett roligt projekt och jag skulle vara mer än tacksam om någon lägger ner lite tid på detta då jag själv knappt har några kunskaper alls i photoshop.
Det jag har tänkt mig är figurer, människor, kända skådespelare, tecknat, seriefigurer. Ja allt möjligt ska vara i denna loggan. Det enda ni måste tänka på är!
- Tankafilm, måste vara med någonstans i headern. Hur stort avgör ni. Bara det ser bra ut!
- 950x180 är måtten. Dock så får ni justera på höjden, men absolut inte på bredden.
En inspirationskälla kan vara tex Dreamseeds header!