2010-12-02, 10:31
Medlem
Pranchas avatar
Tråd sammanfogad.

/Mod
Citera
2010-12-02, 10:38
Medlem
Victor900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlinkyDog
Bump.. ingen som kan tänkas ha någon bra idé? Hittar jag en logo jag gillar köper jag den av er. Nära launch nu, jobbigt utan logo

Bakgrunden är transparant, behövs nog beskäras en del också. Hoppas du gillar den.

http://img812.imageshack.us/img812/2558/97119015.png
Citera
2010-12-02, 16:44
Medlem
Hej flashback!

Jag har en idé om att skapa ett företag som ska sälja gaming-prylar.
Det första projektet jag ska göra är att designa en egen musmatta.

Det jag behöver hjälp med är någon som kan göra en snygg logga till företaget i Illustrator.
Företaget som ska tillverka musmattan heter Firebloom och företagets logga kommer vara på musmattan.

Loggan ska vara någon slags stilren blomma som brinner.
Det ska passa till gaming men även vara stilrent och snyggt.

Det bästa vore om någon vänlig själ kunde göra den i Illustrator och sedan skicka Illustrator filen till mig så den fortfarande är vektoriserad.

Med vänliga hälsningar
Citera
2010-12-03, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flor3n
Hej flashback!

Jag har en idé om att skapa ett företag som ska sälja gaming-prylar.
Det första projektet jag ska göra är att designa en egen musmatta.

Det jag behöver hjälp med är någon som kan göra en snygg logga till företaget i Illustrator.
Företaget som ska tillverka musmattan heter Firebloom och företagets logga kommer vara på musmattan.

Loggan ska vara någon slags stilren blomma som brinner.
Det ska passa till gaming men även vara stilrent och snyggt.

Det bästa vore om någon vänlig själ kunde göra den i Illustrator och sedan skicka Illustrator filen till mig så den fortfarande är vektoriserad.

Med vänliga hälsningar

>>Bild<<

Kanske inte direkt vad du efterfrågade men den var skoj att göra iaf
Citera
2010-12-04, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idge
>>Bild<<

Kanske inte direkt vad du efterfrågade men den var skoj att göra iaf

Tack den var skit snygg!
Citera
2010-12-04, 17:14
Medlem
Vad tror ni om den hära loggan som jag gjorde nyss? är den tillräckligt seriös för ett företag?

http://img338.imageshack.us/img338/5650/namnlst1p.jpg

tack på förhand
Senast redigerad av Frigo 2010-12-04 kl. 17:19.
Citera
2010-12-04, 19:13
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigo
Vad tror ni om den hära loggan som jag gjorde nyss? är den tillräckligt seriös för ett företag?

http://img338.imageshack.us/img338/5650/namnlst1p.jpg

tack på förhand
Nej. Den har inga rätt alls.
Citera
2010-12-04, 19:20
Medlem
Hej allihopa!
Jag och en kompis har startat ett UF företag som heter Student-Bling. Vi tillverkar halsband som är supersnygga, tihi
Vi är inte så kunniga på photoshop och liknande program, vår lärare ville inte visa oss hur vi skulle göra så vi försökte själva göra en logga i illustrator - gick inte ett dugg bra! även då vi kollade på guider på internet
Hade tänkt en logga där det står "Student Bling" och vi hade en idé då Bling står under Student och B hänger i S:et för att på något vis koppla det till våra halsband, är öppen för idéer annars
Finns det någon vänlig person som kan tänkas hjälpa oss med detta eller tips på hur vi hanterar programet så är blir vi jätteglada!

/mvh, Frida och Klara
Citera
2010-12-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelman
Hej allihopa!
Jag och en kompis har startat ett UF företag som heter Student-Bling. Vi tillverkar halsband som är supersnygga, tihi
Vi är inte så kunniga på photoshop och liknande program, vår lärare ville inte visa oss hur vi skulle göra så vi försökte själva göra en logga i illustrator - gick inte ett dugg bra! även då vi kollade på guider på internet
Hade tänkt en logga där det står "Student Bling" och vi hade en idé då Bling står under Student och B hänger i S:et för att på något vis koppla det till våra halsband, är öppen för idéer annars
Finns det någon vänlig person som kan tänkas hjälpa oss med detta eller tips på hur vi hanterar programet så är blir vi jätteglada!

/mvh, Frida och Klara
Skolarbeten kan nog bli svårt att få hjälp med, jag tror jag talar för hela flashback när jag säger att jag inte vill hjälpa någon fuskare.
Citera
2010-12-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aceton-Sture
Skolarbeten kan nog bli svårt att få hjälp med, jag tror jag talar för hela flashback när jag säger att jag inte vill hjälpa någon fuskare.

Hörru du i cowboyhatt.. Det är inte ett skolarbete.. Det är ett företag! finns många andra exempel på företag här, du verkar inte förstå. Googla UF så får du se :/ Inget fusk med detta inte, bara för att inte vi har kunskaperna för detta. INGEN uppgift till skolan, utan vårt företag. Comprende?
Citera
2010-12-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Nej. Den har inga rätt alls.

Då kan ju du ta och förklara lite mer ingående.
Citera
2010-12-05, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelman
Hej allihopa!

/mvh, Frida och Klara

Lite kluvna känslor med den här bilden,
Inte riktigt säker på om jag är nöjd med den eller inte, kanske ändrar om den i framtiden

>>Bild<<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in