2008-09-03, 21:05
Medlem
503s avatar
Feedback och kritik tar vi i showoff-tråden.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=655434

/mod
Citera
2008-09-03, 21:51
Medlem
Cannavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannavaro
Jag skulle vilja ha hjälp med en ganska enkel sak, det är nämligen så att jag ska göra två "logos" där det står Sunset Glow fast istället för O:et så ska det på den ena "logan" vara symbolen för kvinnor och på den andra symbolen för män. Skulle uppskattas om designen är ganska clean och det behövs ingen bakgrund utan bara texten. Tack på förhand !

Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
http://i38.tinypic.com/5yzwwy.png

Sådär kanske?

Jo något i den stilen , den var kanske lite för clean, någon som har lust med något annat förslag annars kör jag på din för den var grym också !
Citera
2008-09-04, 07:59
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannavaro
Jo något i den stilen , den var kanske lite för clean, någon som har lust med något annat förslag annars kör jag på din för den var grym också !

Ett till förslag. Lite mindre strikt.

http://i33.tinypic.com/k0h5sm.png
Citera
2008-09-04, 21:46
Bannlyst
Hjälp!

Hej jag och några bekanta håller på att starta en nätbutik med namnet prylcenter.se och nu vill vi ha er hjälp! Det är så här att vi har problem med att skapa en logo, vi har fått flertalet designförslag från diverse personer men inget som passar. Vi inriktar oss på elektronikprylar, speciellt mp4 spelare och digitalkameror. vi vill ha en logga och namnet prylcenter.se! Många förslag uppskattas och om vi faller för loggan, så ser vi till att ni får cred för detta! Mvh!
Citera
2008-09-04, 21:57
Medlem
Glockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patakyn
... så ser vi till att ni får cred för detta! Mvh!
Cred, som i kredit, som i pengar? Yes?
Citera
2008-09-04, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glocken

sorry, endast namnet på vår kommande hemsida
Citera
2008-09-04, 22:24
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Hej jag och några bekanta håller på att starta en nätbutik med namnet prylcenter.se och nu vill vi ha er hjälp! Det är så här att vi har problem med att skapa en logo, vi har fått flertalet designförslag från diverse personer men inget som passar. Vi inriktar oss på elektronikprylar, speciellt mp4 spelare och digitalkameror. vi vill ha en logga och namnet prylcenter.se! Många förslag uppskattas och om vi faller för loggan, så ser vi till att ni får cred för detta! Mvh!

Om ni anlitar en byrå så får ni en logga ni är nöjd med. Ingen lägger ner hela sin själ (eller ens stora delar av den) utan att få betalt. Tid är pengar.
Citera
2008-09-04, 23:09
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glocken

Att erbjuda pengar i utbyte mot en tjänst, eller tvärt om (dvs. att erbjuda en tjänst i utbyte mot pengar) vore ett brott mot forumets regler.

Tyvärr så händer det titt som tätt att jag får radera inlägg i denna tråden och dela ut varningar till följd av dylika regelbrott.

Kan vara värt att tänka på.

/mod
Citera
2008-09-05, 02:26
Medlem
Logotyp till mitt projekt

Fick tips om att jag skulle posta här, så:
Jag söker någon trevlig själ som skulle kunna tänka sig att göra en logotyp åt mitt nya projekt Radiation (http://www.myspace.com/radiationsweden). Det är någon mix mellan speed metal och thrash metal, liknande tidiga Megadeth. Det enda kravet jag har på logotypen är att T:et i Radiation ska forma ett uppochnedvänt kors (i sann hårdrocksanda). Jag tar gärna emot flera förslag.
Citera
2008-09-05, 08:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Om ni anlitar en byrå så får ni en logga ni är nöjd med. Ingen lägger ner hela sin själ (eller ens stora delar av den) utan att få betalt. Tid är pengar.

Finns faktiskt folk som tycker det är roligt att göra logos och hjälper folk där inte pengar är inblandade.
Citera
2008-09-05, 09:22
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Finns faktiskt folk som tycker det är roligt att göra logos och hjälper folk där inte pengar är inblandade.

Jo jag vet, jag har själv bidragit med en hel del i den här tråden.
Men eftersom ni inte var nöjda med de förslag ni hade fått, tänkte jag att ni kanske skulle anlita någon.
Citera
2008-09-06, 00:11
Medlem
nostashs avatar
5ttr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in