2008-06-12, 23:04
Medlem
Hej jag och 3 polare har köpt en stor "festival-husvagn" och vi vill ha ett klistermärke på varje sida om vagnen.

Vi tänkte att det skulle stå "Party-Patrullen" och sen skulle det vara en logga eller något i den stilen.

Det ska inte vara allt för många färger inblandade helst bara gråskala.

Så nu undrar jag om det är någon här med ett kreativt sinne som vill hjälpa mig med detta, vore väldigt uppskattat.. Om ni gör något snyggt förslag och sen ser vagnen ute på vift någonstans så bjuder vi självklart på öl

MVH
Citera
2008-06-13, 06:58
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldy
Hej jag och 3 polare har köpt en stor "festival-husvagn" och vi vill ha ett klistermärke på varje sida om vagnen.

Vi tänkte att det skulle stå "Party-Patrullen" och sen skulle det vara en logga eller något i den stilen.

Det ska inte vara allt för många färger inblandade helst bara gråskala.

Så nu undrar jag om det är någon här med ett kreativt sinne som vill hjälpa mig med detta, vore väldigt uppskattat.. Om ni gör något snyggt förslag och sen ser vagnen ute på vift någonstans så bjuder vi självklart på öl

MVH

Har du nån bild på vagnen? Lättare att göra nå snyggt då
Citera
2008-06-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Har du nån bild på vagnen? Lättare att göra nå snyggt då

ska se om det går att fixa, detta är en bild på samma husvagn fast årsmodellen efter men jag tror inte det är någon skillnad på dem utvändigt.
Klistermärket ska sitta på samma ställe som klistermärket på denna husvagn sitter men det ska vara större..

[img=http://img101.imageshack.us/img101/1171/tabbertqf5.th.jpg]

MVH
Citera
2008-06-14, 10:58
Avslutad
Någon som kan göra om denna bild så den bassar som avatar? Kanske inte på detta forumet fast på andra?

http://i227.photobucket.com/albums/dd38/pluppiz/Kinol-2.gif

Tack
Citera
2008-06-15, 22:02
Medlem
Loggotävling med 0:- i potten.

Jag har ett nystartat företag som saknar logga, då min budget för detta är i princip 0:- och jag skulle vilja få till en bra logga så vänder jag mig till detta forum för att få hjälp. (en sista utväg)
Namnet talar för sig själv så det borde inte behövas ngn mer info.
Företagsnamnet är:
Mikaelssons Reklam & Brodyr
Tack på förhand till alla som hjälper till.
Citera
2008-06-15, 23:37
Medlem
503s avatar
Sammanfogade.
/mod
Citera
2008-06-20, 23:04
Bannlyst
God kväll

Jag har fått tillåtelse utav 503 att posta här eftersom jag inte kommer åt laidback.
Läget är att jag är trött på min avatar och behöver hjälp med en ny. Avataren är till för att använda här på FB. Tyvärr är jag inte tillräckligt kunnig inom datorer och kan inte ordna en avatar själv utan jag måste ha hjälp med detta.
Ber om ursäkt om jag råkade sätta tråden ur spår. Men jag hoppas innerligt att någon kan hjälpa mig med detta.
Bildenjag vill ha som avatar finns nedan.

Ett stort tack till den som hjälper mig!

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00282/NYHETER-17s06-jimmi_282305w.jpg
Citera
2008-06-21, 01:14
Medlem
Tjena!

Jag skulle behöva hjälp med en logo till mitt band.
Vi har länge letat efter någon som kan avbilda skissen (länk nedan) i datorn på ett snyggt sett.
Logon föreställer ett mänskligt hjärta med en isbit rakt igenom, och istappar hängandes under.
Här är bildlänken:
http://i32.tinypic.com/2hh2miu.jpg

Kan tilläggas att vi heter Hypothermia och lirar metal.

Vore skitskoj om någon kunde försöka sig på att göra detta snyggt i datorn.

Tack på förhand!
Citera
2008-06-22, 12:29
Medlem
Adobe Premiere

Hjälp önskas!
På TV ser man ofta hur en detalj i bilden förtydligas med att den markeras med en pil eller ring som följer med detaljen när den rör sig över bildytan. Ofta är det något som inte varit avsikten att filma. Exempelvis en skugga som påstås vara ett UFO eller en gast som flyger bakom den leende familjen i bildens focus. Någon som vet hur man gör?
Citera
2008-06-22, 16:27
Medlem
Jimi HendriXxs avatar
Tjenare.
Jag undrar om någon vänlig FBare har lust och hjälpa mig med en logga till en nagelstudio.. Mina idéer är riktigt dåliga så om någon har nån idé om hur den kan se ut eller ja i princip all hjälp uppskattas.

Det jag vet om loggan såhär långt är att det ska stå "från topp till tå" på den och skall gärna vara blå..
Citera
2008-06-23, 16:58
Medlem
behöver hjälp med logotyp

Jag har en färdig logotyp men den ska vektoriseras och göras ren för att jag ska kunna använda den. Hur gör jag? Har gjort den i adobe photoshop cs3 och sparat den i jpg format. Kan inget om programmet.

Väldigt enkel logotyp...

Snälla hjälp mig så jag kan få den rätt...

Har ingen budget till att betala.. Men du får en stjärna i himlen från mig om du hjälper mig...

Svara med pm så skickar jag över bilden...
Citera
2008-06-24, 16:41
Medlem
Smartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underworld
Testa denna.
http://www.mindgem.nu/graffiti.html
Den var mkt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera