Tanken är att man kunde använda tjejen och göra en svart silhuett som man kan klistra på hojen (troligtvis på gaffelbenen). Silhuetten måste vara tydlig, de kvinnliga formerna får gärna göras tydligare, men det får inte bli groteskt. Suspensoaren ska vara tydlig så man fattar sammanhanget.
Jag tänkte även ha texten "clockwork" (med en passande font) någonstans på hojen .
Men eftersom mina kunskaper i paint ect. är långtifrån bra så hoppas jag någon kan hjälpa till.
Jag har ett litet ord här i en viss font som jag skulle vilja ha hjälp med att ändra om. Nuvarande ord är "lucky" och om någon skulle vilja anta utmaningen så skulle jag vilja ha det omgjort till "lady" jag har försökt ett par gånger nu men det blir bara pannkaka. Tackar ödmjukast på förhand
Skulle behöva en logo till ett litet projekt som jag och en polare håller med, det ska stå Toilet Production i någon snygg font och gärna en toalett som texten står på, eller nåt liknande. Ni får fria händer, så länge det är snyggt!
Jag har ett litet ord här i en viss font som jag skulle vilja ha hjälp med att ändra om. Nuvarande ord är "lucky" och om någon skulle vilja anta utmaningen så skulle jag vilja ha det omgjort till "lady" jag har försökt ett par gånger nu men det blir bara pannkaka. Tackar ödmjukast på förhand