Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2020-04-18, 10:44
  #73
Medlem
Det är ett jävla under att den här tråden inte hamnat i papperskorgen.
Citera
2020-04-20, 18:31
  #74
Medlem
Sichtis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Underwood
Det är ett jävla under att den här tråden inte hamnat i papperskorgen.

Den speglar bara verkligheten när jag blev en Robin Hood.

"Det är Robin Hood jag vill Va!"

Jag får massa ligg efter mitt härjande. Damerna är som tokiga!
Citera
2020-04-20, 23:13
  #75
Medlem
TormentumAnimaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Den speglar bara verkligheten när jag blev en Robin Hood.

"Det är Robin Hood jag vill Va!"

Jag får massa ligg efter mitt härjande. Damerna är som tokiga!
Ja visst, har du ens fått ligga sedan skoltiden?
Citera
2020-04-23, 16:00
  #76
Medlem
Wow, väldigt coolt.


Handen på hjärtat, hur kan du inte känna dig som den största sopan som stått på två ben i det här landet? Du skriver som att du är stolt över att suttit på psyk och snott några flaskor sprit.


Ryck upp dig och bli normal eller bli eremit långt ute i skogen.
Citera
2024-04-21, 11:40
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Hej!

Innan jag åkte in på min volta på rättspsyk hade jag riktigt dåligt med pengar men ville kröka.

Så jag bestämde mig att ge mig på ett av samhällets fiender nr 1, nämligen systembolaget.

Jag bestämde mig för att sno 70s. Och jag snodde drygt 10 flaskor. Dom kom ofta på mig men kunde inget göra för det fanns inga väktare.

Jag körde Christer Pettersons där jag gick fram med flaskan sen precis när jag ska betala springa därifrån.

Man är ingen riktig tjuv om man inte har snott på bolaget några flaskor.

Funderar ni på det här så kan jag starkt rekommendera att sno från bolaget. Ta ut eran hämnd.

Herregud🙄

Jag har snott i genomsnitt ett helrör i månaden de senaste fem åren och Aldrig behövt "springa därifrån"...
Citera
2024-04-21, 11:51
  #78
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sichti
Hej!

Innan jag åkte in på min volta på rättspsyk hade jag riktigt dåligt med pengar men ville kröka.

Så jag bestämde mig att ge mig på ett av samhällets fiender nr 1, nämligen systembolaget.

Jag bestämde mig för att sno 70s. Och jag snodde drygt 10 flaskor. Dom kom ofta på mig men kunde inget göra för det fanns inga väktare.

Jag körde Christer Pettersons där jag gick fram med flaskan sen precis när jag ska betala springa därifrån.

Man är ingen riktig tjuv om man inte har snott på bolaget några flaskor.

Funderar ni på det här så kan jag starkt rekommendera att sno från bolaget. Ta ut eran hämnd.


Såg en person som liknar dig för ett tag sedan..

Han var inne på parfymavdelningen och öppnade en flaska med rakvatten (tror jag det var) pillade ur plastbegränsaren under korken.. Satte flaskan till munnen och tömde den i ett svep.

Antar att han var sugen på alkohol.. Dessutom lär han rapa och fisa med trevlig social lukt ett tag efter.. Betydligt mer vågat än att stjäla från bolaget.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback