Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
Jag känner inte igen dina uppgifter från TS, men spaningen att det finns ett element av efterblivenhet hos rasister verkar i alla fall stämma. TS beskriver det hela väldigt bra utan att du ska krångla till det med olika ratios.
Många kvinnor styr bort från feta, skalliga, fula, efterblivna autister. Så enkelt funkar det.
Så problemet med rasister är alltså att de är inskränkta, fördomsfulla och generaliserar andra grupper medan du tydligen kan uttala dig fördomsfullt och generaliserande bäst du vill och det är inga problem?
Och du fortsätter att uttala dig nedsättande om denna grupp, trots att du får vetenskap levererad till dig som motbevisar dig?
Oj, det låter ju ytterst inskränkt det där.
Ja, min erfarenhet stämmer ju inte överens med din. Tvärtom så är rasrealister och rasister, enligt min erfarenhet, mer upplysta och mer attraktiva än gemene man och i synnerhet s.k. antirasister. De flesta män jag känner som lyckas väldigt bra med kvinnor är dessutom dominanta, styrketränar och håller sig i form och har åsikter om många andra folkslag som inte är särskilt politiskt korrekta. Samtidigt får jag ofta höra av kvinnor hur de inte attraheras av androgyna hipsterkillar på Söder, trots att de nu brukar vara sådana goda antirasistiska världsmedborgare.
Jag antar väl vi rör oss i olika kretsar helt enkelt. Bor man t. ex. på Söder och rör sig bland vänsterliberala hipsters så blir väl det androgyna själva skönhetsidealet.