2020-04-09, 05:52
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det TS ville lyfta var nog hur lätt det är att identifiera rasister bara på utseendet. Jag tycker TS prickade väldigt rätt.

Ok. Efterblivna fula å feta.. Tycker han prickade Afa klockrent dock. Men men.
Citera
2020-04-09, 05:53
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Ok. Efterblivna fula å feta.. Tycker han prickade Afa klockrent dock. Men men.

Ja jag tyckte analysen av ett typiskt rasistutseende i TS var klockren också.
Citera
2020-04-09, 05:53
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Jag känner inte igen dina uppgifter från TS, men spaningen att det finns ett element av efterblivenhet hos rasister verkar i alla fall stämma. TS beskriver det hela väldigt bra utan att du ska krångla till det med olika ratios.

Många kvinnor styr bort från feta, skalliga, fula, efterblivna autister. Så enkelt funkar det.

Så problemet med rasister är alltså att de är inskränkta, fördomsfulla och generaliserar andra grupper medan du tydligen kan uttala dig fördomsfullt och generaliserande bäst du vill och det är inga problem?

Och du fortsätter att uttala dig nedsättande om denna grupp, trots att du får vetenskap levererad till dig som motbevisar dig?
Oj, det låter ju ytterst inskränkt det där.

Ja, min erfarenhet stämmer ju inte överens med din. Tvärtom så är rasrealister och rasister, enligt min erfarenhet, mer upplysta och mer attraktiva än gemene man och i synnerhet s.k. antirasister. De flesta män jag känner som lyckas väldigt bra med kvinnor är dessutom dominanta, styrketränar och håller sig i form och har åsikter om många andra folkslag som inte är särskilt politiskt korrekta. Samtidigt får jag ofta höra av kvinnor hur de inte attraheras av androgyna hipsterkillar på Söder, trots att de nu brukar vara sådana goda antirasistiska världsmedborgare.

Jag antar väl vi rör oss i olika kretsar helt enkelt. Bor man t. ex. på Söder och rör sig bland vänsterliberala hipsters så blir väl det androgyna själva skönhetsidealet.
Senast redigerad av BrunoC-2.0 2020-04-09 kl. 05:57.
Citera
2020-04-09, 06:01
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ja jag tyckte analysen av ett typiskt rasistutseende i TS var klockren också.

Ett typiskt rasistutseende? Hmm, utseende, bedömning av det blir till nedvärderande. Du är farligt nära rasism nu, även om det är din egen hudfärg du vill slåss mot.
Citera
2020-04-09, 06:03
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?

Jag håller med, tycker det är extra märkbart bland judar och muslimer.
Citera
2020-04-09, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Manliga rasister är oftast otroligt fula. De är ofta feta, flintskalliga och ser på något sätt autistiska ut.
Tjejerna är också ofta feta och ser ofta fruktansvärda ut. Otroligt fula och skabbiga.

Jag har en teori angående detta. Rasister är mycket misslyckade människor som ofta har varken kompisar eller förhållande. De är ofta arbetslösa och sitter enbart hemma och dricker alkohol. Många lever på soc eller har lågavlönade jobb.

De skyller Alla sina problem på invandringen. Det finns inga jobb, inga lägenheter, de snor våra tjejer och pengar. De vill helt enkelt hitta något att skylla deras miserabla liv på.

Men just utseendet var det jag tänkte på. Varför är så många feta och fula?
Vilka ser du som rasister? Inte de som röstar SD väl?
Citera
2020-04-09, 06:29
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Så problemet med rasister är alltså att de är inskränkta, fördomsfulla och generaliserar andra grupper medan du tydligen kan uttala dig fördomsfullt och generaliserande bäst du vill och det är inga problem?

Och du fortsätter att uttala dig nedsättande om denna grupp, trots att du får vetenskap levererad till dig som motbevisar dig?

Ja, min erfarenhet stämmer ju inte överens med din. Tvärtom så är rasrealister och rasister, enligt min erfarenhet, mer upplysta och mer attraktiva än gemene man och i synnerhet s.k. antirasister. De flesta män jag känner som lyckas väldigt bra med kvinnor är dessutom dominanta, styrketränar och håller sig i form och har åsikter om många andra folkslag som inte är särskilt politiskt korrekta. Samtidigt får jag ofta höra av kvinnor hur de inte attraheras av androgyna hipsterkillar på Söder, trots att de nu brukar vara sådana goda antirasistiska världsmedborgare.

Jag antar väl vi rör oss i olika kretsar helt enkelt. Bor man t. ex. på Söder och rör sig bland vänsterliberala hipsters så blir väl det androgyna själva skönhetsidealet.

Vi rör oss nog inte i samma kretsar. Jag sorterar bort rasister bara på deras utseende. Det spar tid för mig och berikar mitt liv. TS har helt rätt.
Citera
2020-04-09, 06:30
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavssons
Vilka ser du som rasister? Inte de som röstar SD väl?

Det finns inga rasister i SD. Det skulle strida mot deras principprogram. Jimmie skulle inte gilla det.
Citera
2020-04-09, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Jag klassas ju som rasist men jag är mycket snygg, vältränad, välutbildad, renlig, har social kompetens, välavlönad mm.
-på nätet ja, och det är du inte ensam om. Men nu pratar vi om verkligheten, lite läskigt och ovant för dig kanske men försök hänga med.

För övrigt håller jag med TS utom när det gäller utseendet, visst finns det fula rasister som även ser förståndshandikappade ut men många ser faktiskt helt normala ut. Till skillnad ifrån negrer där förhållandet är omvänt. Det finns söta negerflickor (särskilt mulatter), men de allra flesta ser ut lite som apor.

Samma vad gäller asiater; indien, Bangladesh, sri Lanka har söta flickor, medans japaner, koreaner och de flesta kineser ser ut som Aliens rent ut sagt!

Östeuropéer är nästan alltid fula som stryk.
Citera
2020-04-09, 06:34
Medlem
Bara googla leftist vs national woman så får man se vilka som är finast och fulast.

Sen så undrar jag varför det är dåligt att vara rasist? Invandrare som kommer hit är ju bara en börda och deras barn blir kriminella, trots att allt serveras ska de ha mer. Håller på med hatbrott typ våldtäkt och rån med förnedrande inslag. Svenskar gör inte så, för vi är bättre.
Citera
2020-04-09, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0

Är ytterst tveksam till att du kommer förstå något av detta men jag gör ett försök.

Rasister diskriminerar pga ras. Ofta även pga läggning, kön, hudfärg eller annat som en person varken kan ändra på eller har någon skuld i.

Däri ligger skillnaden!

Att diskriminera någon pga deras politiska åsikter, ideologi eller något annat självvalt är något helt annat.

Att du är så korkad att du inte förstår skillnaden trots att du (förhoppningsvis) är vuxen gör att det blir nästintill omöjligt att ha någon form av respekt för dig.
Jag tror vi båda skulle tjäna på om du höll käften i fortsättningen, inte minst för trådens skull!

Citera
2020-04-09, 07:02
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucineger
Är ytterst tveksam till att du kommer förstå något av detta men jag gör ett försök.

Rasister diskriminerar pga ras. Ofta även pga läggning, kön, hudfärg eller annat som en person varken kan ändra på eller har någon skuld i.

Däri ligger skillnaden!

Att diskriminera någon pga deras politiska åsikter, ideologi eller något annat självvalt är något helt annat.

Att du är så korkad att du inte förstår skillnaden trots att du (förhoppningsvis) är vuxen gör att det blir nästintill omöjligt att ha någon form av respekt för dig.
Jag tror vi båda skulle tjäna på om du höll käften i fortsättningen, inte minst för trådens skull!

Då har du missat tidigare inläggen här. Trots att vänstern har lärt mig, dig och alla andra här om kroppspositivism och att vi alla är otroligt vackra och lika fina som alla andra, oavsett om man väger 300 pannor och har brister i utseendet, så skrev InteSDbliven, som jag diskuterade med, att han är en minst lika god kålsupare. Han diskriminerar nämligen också människor baserat på utseende, citat:

Citat:
Jag sorterar bort rasister bara på deras utseende. Det spar tid för mig och berikar mitt liv.

Han förutsätter att folk med en viss typ av utseende besitter vissa typer av egenskaper som inte är önskvärda, enligt honom. Så mycket för att vara öppensinnad världsmedborgare...

Att någon med användarnamnet "Hallucineger" sen ska rusa in här i tråden, hetsa upp sig för ingenting och försöka läxa upp andra användare om hur hemskt det är med rasrealister/rasister är lite befängt med. Nu säger jag dock inte att du är en idiot, bara det att du passar så väl in i mallen på en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in