• 1
  • 2
2020-04-08, 18:47
Medlem
Har aldrig utbildat mig eller haft jobb men klarat mig på det lilla jag tjänat på diverse annat. Vi snackar typ 30k per år.

Nu funderar jag, går det ta lån på nåt sätt ändå? Menar om man skiter i det juridiska.
Citera
2020-04-08, 18:51
Bannlyst
Ja, du kan ta lån av den undre världen utan problem, var dock noga med att verkligen betala lånen i tid
Citera
2020-04-08, 18:58
Medlem
MexicanTacoLords avatar
30K om året. Vadå, jobbar du typ 5 dagar på ett helt år? Wtf.
Citera
2020-04-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
30K om året. Vadå, jobbar du typ 5 dagar på ett helt år? Wtf.
Plockat blåbär och sånt
Citera
2020-04-08, 19:10
Medlem
till och med för sms lån behöver man inkomst
Citera
2020-04-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Har aldrig utbildat mig eller haft jobb men klarat mig på det lilla jag tjänat på diverse annat. Vi snackar typ 30k per år.

Nu funderar jag, går det ta lån på nåt sätt ändå? Menar om man skiter i det juridiska.

Har du betalanmärkningar sedan tidigare? Annars finns det en del tjänster som lånar ut pengar utan säkerhet. Du bör dock inte räkna med några större summor.
Citera
2020-04-08, 19:25
Medlem
Varför vill du inte knega lite istället?
Citera
2020-04-09, 00:59
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polis-elin
Varför vill du inte knega lite istället?

Därför att han är en jävla lodare, bara att kolla den andra tråden.
Citera
2020-04-09, 01:21
Medlem
JohnTanners avatar
30k om året !?! Hur kan någon leva på det? Jag tjänade mer i glasskiosken på 2 månader när jag var 13. Så länge du inte också lever på andras pengar genom socialbidrag osv har jag inga principiella problem med det, men det gör du väl antagligen. Skaffa ett kneg, du kommer aldrig lyckas få ett lån.
Citera
2020-04-09, 02:10
Medlem
Adelaides avatar
Ingen kommer bevilja dig något lån med den inkomsten, vilket du borde fatta själv.

Eller ja, kanske nåt sms-lån företag med 800% ränta som du sedan blir skyldig att betala. Visst låter det smart?
Citera
2020-04-09, 07:27
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:

Hur hade du tänkt dig att du skulle kunna betala tillbaka med så låg inkomst?
Citera
2020-04-15, 22:59
Medlem
Citat:

Mitt boende kostar 180 000 kr om året. Då amorterar jag dock mer än nödvändig, man vill ju inte sitta med lån hela livet, men ändå. Hur klarar du dig på 30k? Har du inga vänner? Har du inga intressen? Har du inget liv? Har du inget boende. Du får garanterat mer än 30k av socialen.

Låter skumt det där.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in