• 1
  • 2
2020-04-07, 21:42
Medlem
Farbror Fazers avatar
Jag kunde inte ens med att posta detta under alternativ medicin. Så jävla låg nivå är det vi talar om alltså, så vi normala människor helt uteslutet kommer klassa detta som komedi. Jag kunde inte se att det var postat innan men fortfarande något som jag tycker det är viktigt att vi känner till här på forumet!

https://www.youtube.com/watch?v=Rpqqx5b1S-g

Ann.. (viktig konstpaus) Ahlgren som människan tydligen heter ger lite tips och varningar angående det nya vaccinet som tydligen (?) finns eller mycket snart är på väg.

Kommer ni vaccinvägra familjen? Vilket underchakra är ni mest oroliga för? Vilken ultrakristen (uppenbarligen amerikansk) kult tror ni har läckt och undervisat kära annahl-gren?

Ta hand om er och be ett par extra böner.
Citera
2020-04-07, 21:48
Medlem
Hallsakaefts avatar
Såna där tomtehjärnor är direkt farliga. Man ser ju i ögonen på henne art den psykiska ohälsan fått fritt spelrum i decennier. Creepy.

Slog väl slint när nån klok man lämna henne
Citera
2020-04-07, 21:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Vilka är dessa de som opererar in chips på oss? Är det staten heller? Fan om så upp till kamp mot de djävlarna!
Citera
2020-04-07, 22:09
Medlem
kalkryggars avatar
Jajamänsan ...ett sånt där chip rätt i rövchakrat kan jag tänka mig. Skynda med vaccinet nu så jag får chip. Jag vill ha chip.

Fast jag fattar inte egentligen om det här är någon komedi eller om tanten menar allvar? Riktigt så jävla dum kan hon väl inte vara. Skulle videon vara en tråd här så skulle jag och många fler skrivet att när hon trollar så blir det inte trovärdigt om hon överdriver för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vilka är dessa de som opererar in chips på oss? Är det staten heller? Fan om så upp till kamp mot de djävlarna!

Det är "dom" som gör det. Fråga inte så mycket, bara acceptera att "dom" gör det. Så fort vaccinet kommer så får vi chip. Jippi!
Citera
2020-04-07, 22:12
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jajamänsan ...ett sånt där chip rätt i rövchakrat kan jag tänka mig. Skynda med vaccinet nu så jag får chip. Jag vill ha chip

Fast jag fattar inte egentligen om det här är någon komedi eller om tanten menar allvar? Riktigt så jävla dum kan hon väl inte vara. Skulle videon vara en tråd här så skulle jag och många fler skrivet att när hon trollar så blir det inte trovärdigt om hon överdriver för mycket.

Men efter att ja sett videon (jag klarade inte mer än 2 minuter) tycker du seriöst den ska postas i alternativ medicin? Den kanske "BORDE" ligga där men ingen av oss är ju på riktigt intresserade av att diskutera klippet ur den vinkeln eller hur?

Kärringen är ju seriös, så för oss riktiga människor så blir det humor. Hon hade nog blivit jätteglad om vi diskuterade hennes idéer i vetenskapsdelen istället.. Men det är hon absolut inte värd.
Citera
2020-04-07, 22:14
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Nädå, det är landstinget som fixar chippen!

Efter min trafikolycka för några år sedan fixade landstinget (på min begäran) några chip inne i min kropp. Har nu inbyggd GPS samt YT i nervsystemet!

Behöver ingen täckning på mobilnätverket längre, ser syner perfekt ändå!
Citera
2020-04-07, 22:20
Medlem
Stoegers avatar
Citat:
Jajamänsan ...ett sånt där chip rätt i rövchakrat kan jag tänka mig. Skynda med vaccinet nu så jag får chip. Jag vill ha chip.

Det är "dom" som gör det. Fråga inte så mycket, bara acceptera att "dom" gör det. Så fort vaccinet kommer så får vi chip. Jippi!

Det finns sånna där rikspuckon faktiskt, och dom tror stenhårt på allt sådant där foliehattsflum, det är fel i huvet på dom, det går heller inte att prata vett med dom, då det är som att försöka satanistkonvertera en extremkristen person. Det är den typen av personer som inte går att övertyga, dom har alltid något obegripligt flumsvar i bakfickan.

Man kan inte göra mycket annat än att skratta åt dom och skaka på huvudet!
Citera
2020-04-07, 22:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nädå, det är landstinget som fixar chippen!

Efter min trafikolycka för några år sedan fixade landstinget (på min begäran) några chip inne i min kropp. Har nu inbyggd GPS samt YT i nervsystemet!

Behöver ingen täckning på mobilnätverket längre, ser syner perfekt ändå!

Citat:

Fan det är ju helt kört. Det en massa chips enligt enligt henne. Finns ingen försvar. Vi kommer fan få chips i oss!!
Citera
2020-04-07, 22:27
Medlem
Vansterpartiets avatar
Man skrattar väl tills man får höra att denna kärring sitter på någon inflytelserik kommunpost istället för att sitta inspärrad. Skrämmande att man låter dessa personers vanföreställningar fortsätta växa.
Citera
2020-04-07, 22:28
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Fan det är ju helt kört. Det en massa chips enligt enligt henne. Finns ingen försvar. Vi kommer fan få chips i oss!!

OLW och Estrella kommer antagligen skratta hela vägen till banken!
Citera
2020-04-07, 22:28
Medlem
Ett chip som blockerar mina äkta känslor vore utmärkt. Då skulle kräkkänslorna käringen framkallar försvinna.
Citera
2020-04-07, 22:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
OLW och Estrella kommer antagligen skratta hela vägen till banken!

Det är fint. Bara välsigna det så löser det sig. Be till Gud så kommer allt ordna sig. Enligt henne alltså. Då kommer du inte få ett farligt chip inopererat i kroppen. Välsignelse och allt ordnar sig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in