2020-04-07, 19:38
Folk blir vana helt enkelt.
Lite som med nazister fast tvärtom.

Första nazisterna dödade folk.
Gasade ihjäl dom och njöt. Dom skulle ha tag i varenda invandrare.

Sen va man nazist om man hatade invandrare.

Sen va man nazist om man yttrade sig om invandring so m något negativt.

Sen va man nazist om man sa negerboll.

Och nu är man nazist om man vill att en svart person också ska betala för pizzasalladen som alla andra
Citera
2020-04-07, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvhus
Haha vad ni svamlar.

Har själv träffat ett ONS på krogen som sög av den omsorgsfullt och girigt efter att jag rövknullat henne. Helt på eget initiativ.

Min nuvarande kvinna som älskar att bli knullad analt gör det med jämna mellanrum, speciellt om hon tagit lite pulver- hon blir djurisk i sängen då.
Jag har aldrig ens föreslagit det.
Hon brukar iofs spola sig innan när hon vill ha rejält ingående anala äventyr.

Det är helt enkelt snuskigt och dirty och väldigt många brudar gillar sånt förstår ni gossar.

Inte de de brudar jag vill ha...
Fan vad illa det måste smaka. Sedan kysser ni varandra. Lite som att du slickar dig själv i anus.
Som katten fast utan den skyddande bakteriefloran.
Citera
2020-04-07, 20:30
Medlem
Findusofelixs avatar
Jag förfasas inte så mycket över att andra gör det, men har svårt att tro att jag skulle få för mig att testa, fast jag är inte intresserad av analsex heller.

Kanske är så att antingen gillar man det eller så gör man det inte? Men inget för min del i alla fall
Citera
2020-04-07, 21:00
Medlem
Nedomanskys avatar
Brukar säga till min kvinna att villkoret för att vi ska ha analsex är att vi gör en ATM...
Citera
2020-04-07, 21:38
Medlem
Citat:
Haha vad ni svamlar.

Har själv träffat ett ONS på krogen som sög av den omsorgsfullt och girigt efter att jag rövknullat henne. Helt på eget initiativ.

Min nuvarande kvinna som älskar att bli knullad analt gör det med jämna mellanrum, speciellt om hon tagit lite pulver- hon blir djurisk i sängen då.
Jag har aldrig ens föreslagit det.
Hon brukar iofs spola sig innan när hon vill ha rejält ingående anala äventyr.

Det är helt enkelt snuskigt och dirty och väldigt många brudar gillar sånt förstår ni gossar.

Detta.

Har haft ett flertal tjejer som gjort det utan att jag ens frågat.
Hade en riktigt undergiven slyna som verkligen älskade det.
Inga kräkreflexer hade hon heller.
Saknar henne fortfarande trots i att det gått över ett år sedan vi sågs!
Citera
2020-04-07, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrawfordPepsiBoner
Inte de de brudar jag vill ha...
Fan vad illa det måste smaka. Sedan kysser ni varandra. Lite som att du slickar dig själv i anus.
Som katten fast utan den skyddande bakteriefloran.

Nja, vad har mitt anus med det hela att göra menar du?

Det blir väl mer som att jag slickar henne i anus då. Vilket jag gladeligen gör, ofta.

Jag dömer inte dig för att du troligen är lika spännande i sängen som en läckande badboll, så varför ska du döma oss som tar ut svängarna lite?
Citera
2020-04-07, 22:29
Medlem
Citat:
Nja, vad har mitt anus med det hela att göra menar du?

Det blir väl mer som att jag slickar henne i anus då. Vilket jag gladeligen gör, ofta.

Jag dömer inte dig för att du troligen är lika spännande i sängen som en läckande badboll, så varför ska du döma oss som tar ut svängarna lite?

Haha, du har en poäng.
Vi har nog också olika definitioner av spännande sex.
Min definition kanske skulle vara en 4-kant med tre söta tjejer, alternativt att spänna på sin kvinnliga chef när det bara är en frostad glasdörr till andra medarbetare.
Hela bajsgrejen går bort för mig. Det luktar illa.
Citera
2020-04-07, 23:18
Bannlyst
Citat:
Haha, du har en poäng.
Vi har nog också olika definitioner av spännande sex.
Min definition kanske skulle vara en 4-kant med tre söta tjejer, alternativt att spänna på sin kvinnliga chef när det bara är en frostad glasdörr till andra medarbetare.

Hoppas du får till det! Har haft sex med tre tjejer och det var rätt ljummet jämfört med att vara tre män med en tjej. Det mest upphetsande med den akten var att se dom hålla på med varandra ärligt talat.

Det här med bajs vid analsex är väldigt överdrivet och till 100% propagerat av folk med noll erfarenhet. Exempelvis såna som lever i den skruvade villfarelsen att det måste vara trafficking inblandat för att nån ska göra ATM....

Vi har ofta spontant analsex och 1 gång på 20 har det kommit nån liten brun prick på dasen. Oftast när man(på kommando) verkligen bankat på henne långt upp i röven.

Har haft det med många kvinnor och det har aldrig varit ett förekommande inslag med bajs.

Sköljer damen sen ur sig först är det i stort sett omöjligt att bajs uppdagas. Man går inte runt med bajs där vettu om man inte är riktigt skitenödig. Det är längre upp. Ändtarmen är självrengörande.

Min donna har dessutom en oklanderlig hygien och jag slickar hellre hennes härliga rumphål än skakar hand med kreti och pleti.
Citera
2020-04-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Hur kan något så dumt, ens ha ett namn?
Och finns det verkligen folk som efterfrågar detta?

Det HETER ass to mouth, eller först i rava, sen i munn som det heter i Värmland.
Citera
2020-04-08, 01:39
Medlem
Citat:
Jag fattar inte grejen man ser i en del porr.
Tjejen tar den i 2an och sedan suger hon på den. Ibland är det en annan tjej som suger.
Det är ju vidrigt. Kan inte vara gott..

De som fattar de fattar. Men gillar man inte att ta tjejen i 2an lär man ju inte gilla a2m heller.
Suga kuk handlar ju inte om att smaka på något gott. Den smakar ju inte så mycket, vare sig det är naturell kuk, eller fitta eller röv på kuken.

Citat:
De vill bryta ner dem mentalt?
Skadat.
världen har blivit så rå.

Det var en tjej som föreslog det för mig första gången. Och högst frivilligt för efterkommande tjejer.

Citat:
Enligt tjejerna själva så smakar det inte så mycket alls. Jag kysser dem gärna, iofs slickar jag dem gärna i röven också.

Citat:
Det är som oftast helt bajsfritt ungefär som fittan är fri från blodig mens oftast. Och det luktar inte illa heller. Kan hänt 1-2 gånger på 300 gånger.
Citera
2020-04-08, 09:03
Medlem
Håller med om att det är vanligare att kuken är "ren" efter analsex med frugan än att det är skit på. Och är det skit är det oftast bara någon liten flaga.
Hon har på senare åren tagit den i munnen efteråt utan problem. Det blir ju så när hon gillar både analsex och att ta sperman i munnen.
Ni som säger att analsex är äckligt och luktar illa måste haft otur den gången ni hade det.
Men sen finns det ju säkert tjejer som konstant har äcklig tarm men det måste vara att de har magproblem. Vi träffade en tjej som ville ha analsex och när jag drog ut kuken funderade jag om jag hade satt på en black mamba kondom för kuken var helt mörk Nästa gång vi träffade henne skulle jag squirta henne ståendes på alla 4 bakifrån och jag fick hela handen full med skit
Citera
2020-04-08, 09:31
Medlem
DaChiefs avatar
Var ihop med en tjej som gillade att få den i röven. Nån gång hände det att man körde där och sen i munnen eller fittan. Dock drar man av kondomen innan. Vore ju vidrigt annars.
Men hon gillade switchandet av hål. Gick åt några kondomer per akt men det var det värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in