Citat:
Ursprungligen postat av
CrawfordPepsiBoner
Haha, du har en poäng.
Vi har nog också olika definitioner av spännande sex.
Min definition kanske skulle vara en 4-kant med tre söta tjejer, alternativt att spänna på sin kvinnliga chef när det bara är en frostad glasdörr till andra medarbetare.
Hela bajsgrejen går bort för mig. Det luktar illa.
Hoppas du får till det! Har haft sex med tre tjejer och det var rätt ljummet jämfört med att vara tre män med en tjej. Det mest upphetsande med den akten var att se dom hålla på med varandra ärligt talat.
Det här med bajs vid analsex är väldigt överdrivet och till 100% propagerat av folk med noll erfarenhet. Exempelvis såna som lever i den skruvade villfarelsen att det måste vara trafficking inblandat för att nån ska göra ATM....
Vi har ofta spontant analsex och 1 gång på 20 har det kommit nån liten brun prick på dasen. Oftast när man(på kommando) verkligen bankat på henne långt upp i röven.
Har haft det med många kvinnor och det har aldrig varit ett förekommande inslag med bajs.
Sköljer damen sen ur sig först är det i stort sett omöjligt att bajs uppdagas. Man går inte runt med bajs där vettu om man inte är riktigt skitenödig. Det är längre upp. Ändtarmen är självrengörande.
Min donna har dessutom en oklanderlig hygien och jag slickar hellre hennes härliga rumphål än skakar hand med kreti och pleti.