De vill bryta ner dem mentalt?
Skadat.
världen har blivit så rå.
Porren på 70-talet var inte så vad jag sett.
Där var det typ vanilla sex som alla såg ut att njuta av.
Ja sex industrin är skadad, hälften av alla tjejer i porrfilmer är sex trafficking offer så det är ännu mer skadat
Det är det nu för tiden ja.
Fattar inte varför man måste hålla på så.
Det är ju hetare när det inte är förnedrande. När alla ser ut att njuta och må bra.
Brudarna som gör detta har fått en dammsugare upp i röven som suger ut allt bajs, sedan har någon setat och tvättat rent öppningen. Till sist så har man sprejat in massa smakämnen i pruttan så att kuken kommer smaka jordgubbe när den kommer ut.
Är nog inte alltför hemskt. Framför allt när man får bra betalt för det också
Brudarna som gör detta har fått en dammsugare upp i röven som suger ut allt bajs, sedan har någon setat och tvättat rent öppningen. Till sist så har man sprejat in massa smakämnen i pruttan så att kuken kommer smaka jordgubbe när den kommer ut.
Är nog inte alltför hemskt. Framför allt när man får bra betalt för det också
Referens på dessa rutiner, eller bara egna hypoteser?
Har själv träffat ett ONS på krogen som sög av den omsorgsfullt och girigt efter att jag rövknullat henne. Helt på eget initiativ.
Min nuvarande kvinna som älskar att bli knullad analt gör det med jämna mellanrum, speciellt om hon tagit lite pulver- hon blir djurisk i sängen då.
Jag har aldrig ens föreslagit det.
Hon brukar iofs spola sig innan när hon vill ha rejält ingående anala äventyr.
Det är helt enkelt snuskigt och dirty och väldigt många brudar gillar sånt förstår ni gossar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!