• 7
  • 8
2020-04-09, 09:47
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Vad gör du med din gin som kräver att den skall vara fryst? Vodka kan jag förstå då den mest hamnar i highballs som Greyhound, Madras, Cape Codder osv, men gin har ju oftast i rörda cocktails och skall således vara i rumstemperatur?

haha, jag var helt säker pa att det skulle papekas att man inte ska ha Gin i frysen men fuck it, jag brukar ha det för jag dricker den nästan enbart med lite tonic, gurka, timjan och is. Men jaja.
Citera
2020-04-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
haha, jag var helt säker pa att det skulle papekas att man inte ska ha Gin i frysen men fuck it, jag brukar ha det för jag dricker den nästan enbart med lite tonic, gurka, timjan och is. Men jaja.

Ja om du mest gör GTs är det ju inget konstigt att ha den i frysen, tänkte inte på den.
Citera
2020-04-09, 11:07
Medlem
MonkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvyJulep
Ja om du mest gör GTs är det ju inget konstigt att ha den i frysen, tänkte inte på den.

Jag tycker gt är extremt najs, men du fick mig faktiskt att börja kika pa lite andra gin drinkar nu. Kan va kul att testa natt nytt nu i pask och ska anda bara vara hemma. Sa farför inte lixom. Tror oxa att jag är lite för lat annars för att göra nagot annat än GT, kan vara det.
Citera
2020-04-09, 11:11
Medlem
AwakeAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Såhär i coronatider är det svårt att dejta och träffas ute på stan i samma utsträckning som vanligt och hemmadejter blir populärare. Jag har pratat med tjejer som varit med om skräckexempel till hem som de besökt när de dejtat olika personer. Lampor som inte fungerar och skitiga nedsuttna soffor. Jag tänkte att vi män kan gå över vad som egentligen får finnas i ett hem och vilka detaljer som tjejer uppskattar när de kommer på besök. Ännu bättre hade varit om vi kunde posta bilder på våra hem och så kan både vi och även tjejer komma med tips till varandra.

Sen några kommentarer innan vi börjar för att slippa ta diskussioner. Många påstår att ett stylat och städat hem inte kan rädda något utan man ska bara vara ”man” så löser sig resten. Sant, men samtidigt signalerar ens hem så oerhört mycket hur man är som person så det manliga argumentet håller inte. Är det riktigt gräsligt bestämmer tjejerna sig redan innan de har klivit innanför dörren. Alla har såklart olika smak, men det finns en del do’s och don’ts som jag tänkte att vi kanske kunde berätta för varandra.

Plocka fram Flashbackkuken redan i hallen så löser det sig
Citera
2020-04-09, 11:13
Medlem
Carl Serungs avatar
Doftljus och planscher med Justin Bieber.

Se till att sanera badrummet från diverse könshår.
Citera
2020-04-09, 11:14
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Barvagn är nice!
Och till det en svart skinnsoffa och soffbord i glas! Mer ungkarlslya än så blir det fan inte!
Citera
2020-04-09, 11:34
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
När påsken närmar sej så städa undan julpyntet som morsan var och satte fram hos dej i december.
Och glöm heller inte att plocka bort de otvättade kalsongerna under soffdynorna.
Citera
2020-07-27, 12:57
Medlem
JustZlatans avatar
Har börjat med en storstädning hemma. Allt ska bli skinande rent! Föredrar tjejer ett städat hem än ett ostädat bombnedslag? Hur stor är sannolikheten att jag får knulla med ett städat hem?
Citera
2020-07-27, 14:34
Medlem
Om jag blir hembjuden av en kille jag vet sen innan att han varit singel länge så fattar jag att det kanske inte finns några gardiner, saker på väggarna osv.

Dock ska det vara städat och då särskilt på toaletten.
Citera
2020-07-27, 14:47
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Har börjat med en storstädning hemma. Allt ska bli skinande rent! Föredrar tjejer ett städat hem än ett ostädat bombnedslag? Hur stor är sannolikheten att jag får knulla med ett städat hem?

Ifall tjejen/kvinnan är sugen på sex så ökar nog dina chanser om ditt hem känns någorlunda rent och fräscht, men är inte tjejen/kvinnan intresserad av sex med dig så lär det kvitta än hur mycket du städar.

Jag skulle personligen inte vilja knulla med ett städat hem, men det får gärna vara städat och fräscht när jag ska knulla med mannen som bor i hemmet
Citera
2020-07-27, 14:53
Medlem
Crashs avatar
Rena och fräscha sängkläder är viktigast förutom att städa!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in