2020-04-07, 07:26
Medlem
Arvtants avatar
Städa badrummet. Se till så att det åtminstone inte ser sunkigt ut rent generellt. Sedan om det är en tjej du hoppas på att träffa mer än för en engångsgrej så bör du hålla en lite högre standard överlag.
Citera
2020-04-07, 07:28
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Tjejer avskyr doftblick. De tror att killar prickigast på dem. Och de stinker ju vanligtvis. No go på den.

Bra poäng!
Många toaletter idag har så att man kan hälla i WC-rent i ett hål under knappen där man spolar.

När vi ändå är inne på badrum, att göra rent spegeln kan ses som en självklarhet, med hösta sannolikhet kommer tid att spenderas där.

Handuk på en ”gästkrok” kan vara bra, så länge den är nytvättad
Citera
2020-04-07, 09:21
Medlem
Så svårt är det inte. Ta med en tjejkompis hem till dig om du har noll sinna själv och be henne fixa till och göra en lista på saker du behöver köpa. Mitt hem är i princip inrett av kvinnor plus att jag alltid håller rent och fräscht så får alltid väldigt positivt bemötande.
Citera
2020-04-07, 09:39
Medlem
Nu är det länge sen jag var ute i svängen(Gift sen många år).
Men många har varit inne på det självklara, se till att det är välstädat och rent överallt, samt se till att det finns alternativ till det du bjuder på jag kan tänka mig att hemkört och samarin kanske inte är bästa drinken.
Det jag vänder mig emot är att man skall göra om hemmet, bättre att det får vara som det är, men se till att det är rent och vädrat.
Citera
2020-04-07, 09:51
Medlem
MonkMans avatar
Ingen har nämnt växter än ju! Finns det nagot mer avtändande än vissna växter eller ännu värre, inga växter alls. Det kostar fan inte manga kr att köpa nagra fina krukor och slänga ner natt grönt i dem. Vissa klarar ju av att bli hur misshandlade som helst utan att vissna tex.

En stor hylla med sprit är fan oxa rätt fult. Tycker inte det spelar roll om det handlar om 20-arig whiskey eller rysk smuggel vodka. 99% av spriten har man i ett skap i köket, 1 eller 2 flaskor framme, max.
Senast redigerad av MonkMan 2020-04-07 kl. 09:54.
Citera
2020-04-07, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan
Ingen har nämnt växter än ju! Finns det nagot mer avtändande än vissna växter eller ännu värre, inga växter alls. Det kostar fan inte manga kr att köpa nagra fina krukor och slänga ner natt grönt i dem. Vissa klarar ju av att bli hur misshandlade som helst utan att vissna tex.

En stor hylla med sprit är fan oxa rätt fult. Tycker inte det spelar roll om det handlar om 20-arig whiskey eller rysk smuggel vodka. 99% av spriten har man i ett skap i köket, 1 eller 2 flaskor framme, max.

Jag har lagt tusenlappar på krukor heheheh. Men ja växter är nice, visar att man kan ha hand om saker också och därmed förhoppningsvis ha hand om sig själv(så tänker kvinnan iaf).
Citera
2020-04-07, 12:02
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkMan

Växter är ett plus det håller jag med om. Många tjejer blir imponerade och det ger intryck av att man klarar av att sköta någonting.

Andra saker som kan vara trevligt är att köpa hem någon kruka basilika plus någon citron osv, skapar både bra lukt och ger även det ett bra första intryck.
Citera
2020-04-07, 12:22
Medlem
Grittys avatar
Lämna toapapper och lotion på nattduksbordet så de ser att du producerar ofta & mycket.

Dammsug gärna upp alla silverfiskar så det inte knastrar när de går runt i lyan.

Rensa duschavloppet på allt kroppshår som lossnar när du tvagar dig efter jobbet.

Ställ de döende växterna synligt men säg att du vattnat de precis så de borde klara sig ännu en vända.

Ta bort tavlan på Jordan B Peterson.
Senast redigerad av Gritty 2020-04-07 kl. 12:29.
Citera
2020-04-07, 12:23
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Viktigast är att dasset är ordentligt städat.
Citera
2020-04-07, 12:24
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Rensa historiken i datorn. Hon kommer garanterat kolla den när du är på toa eller något.
Kan bli lite tryckt stämning beroende på vad hon hittar
Skulle passa på att rensa porrbilder på mobilen också för den dag hon "råkar" bläddra lite för mycket.
Citera
2020-04-07, 12:26
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Tjejer avskyr doftblick. De tror att killar prickigast på dem. Och de stinker ju vanligtvis. No go på den.
Min syrra brukar köpa doftblock åt mig. Tycker mitt badrum luktar eller något. Försöker hon cockblocka mig?
Citera
2020-04-07, 12:59
Medlem
När jag knullade och dejtade som mest brukade jag köra med strategisk belysning och enbart träffar på kvällen när det var mörkt. Då behövde jag bara röja undan i dom belysta delarna av lägenheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in