Haha, tack för alla fina sågningar, de värmer! Jag önskar att det vore ni, jag tror vem som helst som hade kommit där i samma riktning hade gjort exakt samma sak.
Om det står kanske 15st på en lång rad med flaggstänger i och sedan svänger du in, förväntar du dig att det ska stå en till då utan flaggstång 2 meter längre in på parkeringen där det inte ska stå någon? Tror inte någon skulle göra det men jag blir imponerad på din skicklighet som bilförare som förväntar dig en där. Förmodligen har de plogat in den..
Bild - den är centrerad på fotot.
Vittnen som var på platsen sa att det kunde lika gärna ha varit de och att den inte syntes överhuvudtaget.
Det var inte som så att jag körde rakt emot den utan snett, jag svängde vänster in på parkeringen och den fanns på min vänstersida så mina strålkastare nådde den aldrig ens, det small bara till hux flux. Den tog på kanten av vänstra framskärmen och i däcket.
Hoppas att inget barn ligger still där med betongkläder, då hade det varit slut med barnet. Sedan skulle jag bli mörkrädd om inte föräldrarna hade bättre koll på barnet än så.
Men men.. kanske är mitt ansvar.