2006-03-29, 05:34
Medlem
StorMammas avatar
http://www.expressen.se/index.jsp?a=553736

Jag har ingen aning, men hon måste tillhöra det yngre gardet, om man tar med faktorn att hon var gravid under en tid då misshandeln skedde..

Och vem är ärkesvinet?
Citera
2006-03-29, 06:33
Medlem
kvinnan jobbar säkert med lokal tv i jordbro eller piteå
Citera
2006-03-29, 07:25
Medlem
Makkos avatar
Långsökt, men det kanske är "Fakta Fanny" (Frida N......) från Bolibompa, hon e ju gravid med den där fd snuten Jonas L......?
Citera
2006-03-29, 07:49
Medlem
Patsy Stones avatar
Hade det varit Jonas L så hade det nog stått att han också är en känd programledare och fd. artist eller nåt.
Citera
2006-03-29, 07:52
Medlem
TEOs avatar
En vild gissing. Mat Tina?
Citera
2006-03-29, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
En vild gissing. Mat Tina?
Hon är "bara" sambo enligt SVT:s hemsida.
Citera
2006-03-29, 08:11
Medlem
Lyckholms avatar
Säkert någon brud som hade ett 15 minuters program på serbo-kroatiska, en gång i veckan, för 19 år sedan.

Typ!
Citera
2006-03-29, 08:12
Bannlyst
En vild gissning från min sida, är att det är P*l H*llender och Jess*ca G*erdin. Tyckte det såg ut som hon på ena bilden och han med sin spetsiga haka.
Har sökt lite på nätet men kan inte hitta att de är gifta, men barn har de tillsammans och tidpunkten verkar stämma. Dessutom så var P*l i Asien i slutet av 2003 för att spela in Super-Robinson. De kanske kombinerade bröllopsresa och inspelningen då?

Det som talar emot min gissning är att jag inte vet om de är gifta och att hon inte direkt är någon som "fått både kända och okända att tala ut". Låter ju mer som någon programledare. Jessi*ca har väl som mest suttit med i morgonsofforna?
Citera
2006-03-29, 08:13
Medlem
Stod ju artikeln att hon har pratat ut i tv med både kända och okända personer.

Kanske kan det vara detta program http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=40253
Citera
2006-03-29, 08:54
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbabe
En vild gissning från min sida, är att det är P*l H*llender och Jess*ca G*erdin. Tyckte det såg ut som hon på ena bilden och han med sin spetsiga haka.
Har sökt lite på nätet men kan inte hitta att de är gifta, men barn har de tillsammans och tidpunkten verkar stämma. Dessutom så var P*l i Asien i slutet av 2003 för att spela in Super-Robinson. De kanske kombinerade bröllopsresa och inspelningen då?

Det som talar emot min gissning är att jag inte vet om de är gifta och att hon inte direkt är någon som "fått både kända och okända att tala ut". Låter ju mer som någon programledare. Jessi*ca har väl som mest suttit med i morgonsofforna?

Stämmer ju med hennes hår. Men är hon programledare?
Citera
2006-03-29, 08:57
Medlem
Det här var svårt.

Men jag tror inte det är nån enbart lokalkändis. Nån halvkänd som var i rutan för några år sen tippar jag.

Likt Gedin men hon är ju inte programledare.

Nån i Gokväll?

Det finns en som heter Lisa Fabre tror jag som hade långt hår...

Ellinor Geete?

Det finns en (Annika?) Thoor som hade lite ungdomsprogram och var med i På Spåret....

Vi famlar här....
Citera
2006-03-29, 08:59
Medlem
PeGs avatar
T*lde ** P*ula var min första tanke...

Edit: Njae.. Var nog lite långsökt... Ångrar mig tror jag ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in