testade googla på kina, bröllopsresa, nåt mer.. fick fram a**a li**man b**sk .. knuten till något program som heter Existens... ämnar inte undersöka det hela närmare men jag jämförde frisyren och så tänkte jag ..jodå hon är det nog
testade googla på kina, bröllopsresa, nåt mer.. fick fram a**a li**man b**sk .. knuten till något program som heter Existens... ämnar inte undersöka det hela närmare men jag jämförde frisyren och så tänkte jag ..jodå hon är det nog
Ja det programmet dök även upp tidigare här och jag lutar nog åt henne med. "SVT-stjärnan" - tss tss tss.
Jessica Gedin är väl inte gift med Hollender, de är väl bara sambos? I vart fall var de inte gifta 2003, när den första misshandeln inträffade enligt Expressen.
Lindman Barsk är väl ett rimligt alternativ, men det finns inte ett dyft om henne som person att hitta... Bilden verkar dock visa en person med mer rött hår, men...?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!