• 1
  • 2
2020-04-06, 16:16
Medlem
När jag var ung och full hände det vid några tillfällen att jag tafsade på kvinnor. Vid ett tillfälle jag inte minns är det också möjligt att jag försökte våldta en kvinna som var för full för att samtycka, men stoppades.

Nu vore det enkelt att bara peka på mig och säga att jag är en sexbrottsling, men verkligheten är mer komplicerad än så. Som jag ser det var allt jag försökte göra att något handgripligen visa att jag attraherades av kvinnorna, vilket tyvärr upplevdes som kränkande. På det viset är jag snarare missförstådd än en sexbrottsling. Det är klart att jag ändå skäms för att jag inte kunde bete mig som folk, men jag önskade folk kunde förstå att det saknades vilja att kränka.

Tyvärr gjorde dessa händelser att jag blev en måltavla för gang stalking, och det har pågått i många år. Folk förlåter inte i första taget, det har jag accepterat, men hur ska man orka med att vara stalkad av både vanligt folk och Säpo? Jag lever ett väldigt stillsamt liv och inser att jag aldrig kommer få något anseende, men att stalkas tiotals år efter händelser ägt rum verkar överdrivet, men folk triggar varandra att fortsätta.
Citera
2020-04-06, 16:22
Medlem
Jag tror bestämt att du behöver sluta knarka, eller besöka akutpsyk...
Citera
2020-04-06, 16:39
Medlem
MataRengis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epsy
När jag var ung och full hände det vid några tillfällen att jag tafsade på kvinnor. Vid ett tillfälle jag inte minns är det också möjligt att jag försökte våldta en kvinna som var för full för att samtycka, men stoppades.

Nu vore det enkelt att bara peka på mig och säga att jag är en sexbrottsling, men verkligheten är mer komplicerad än så. Som jag ser det var allt jag försökte göra att något handgripligen visa att jag attraherades av kvinnorna, vilket tyvärr upplevdes som kränkande. På det viset är jag snarare missförstådd än en sexbrottsling. Det är klart att jag ändå skäms för att jag inte kunde bete mig som folk, men jag önskade folk kunde förstå att det saknades vilja att kränka.

Tyvärr gjorde dessa händelser att jag blev en måltavla för gang stalking, och det har pågått i många år. Folk förlåter inte i första taget, det har jag accepterat, men hur ska man orka med att vara stalkad av både vanligt folk och Säpo? Jag lever ett väldigt stillsamt liv och inser att jag aldrig kommer få något anseende, men att stalkas tiotals år efter händelser ägt rum verkar överdrivet, men folk triggar varandra att fortsätta.

Så länge du bor kvar där du bor har du alltid ryktet mot dej.
Om du flyttar nånstans där ingen känner dej så kan du bygga upp det rykte du förtjänar.
Börja om, börja fräscht. Det finns jobb överallt, det finns bostäder överallt. Vad väntar du på?
Citera
2020-04-06, 16:39
Medlem
Arvtants avatar
Är det synd om dig för att du tafsat och försökt våldta? Du låter inte det minsta missförstådd utan snarare som att du själv vägrar inse sanningen om vem du är. Du får stå ditt kast helt enkelt.
Citera
2020-04-06, 16:41
Medlem
tilsammansnus avatar
Som ovan sa, sluta med droger/alkohol. Sen ta itu med ditt problem att du ser dig som enda människan i rummet och allt annat som objekt.
Citera
2020-04-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvtant
Är det synd om dig för att du tafsat och försökt våldta? Du låter inte det minsta missförstådd utan snarare som att du själv vägrar inse sanningen om vem du är. Du får stå ditt kast helt enkelt.

Varför ska jag stå mitt kast?
Citera
2020-04-06, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Som ovan sa, sluta med droger/alkohol. Sen ta itu med ditt problem att du ser dig som enda människan i rummet och allt annat som objekt.

Vart framgår det att T.S tar droger eller fortfarande dricker alkohol?
Citera
2020-04-06, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Antingen så slutar du boffa thinner, eller så ökar du dosen för att avsluta ditt och alla andras lidare är du snäll.

Jag planerar att leva i tio-tjugo år till, så det blir inget sånt än.
Citera
2020-04-06, 17:01
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Vart framgår det att T.S tar droger eller fortfarande dricker alkohol?

I någon av hans 15 trådar han har startat med sitt sprillans nya konto förmodligen. Det här är väl vad man kan kalla för ett klassiskt trollkonto.
Citera
2020-04-06, 17:10
Medlem
Arvtants avatar
Citat:
Varför ska jag stå mitt kast?

Behandlar man andra illa så får man vara beredd att ta konsekvenserna.
Citera
2020-04-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvtant
Behandlar man andra illa så får man vara beredd att ta konsekvenserna.

Jag tycker du har fel ifråga om hur illa jag behandlat andra. Visst har jag betett mig illa, men i bakgrunden fanns ett hjärta av guld och endast en attraktion. Det är mer än vad man kan säga om många andra som helt slipper undan konsekvenser.
Citera
2020-04-06, 17:41
Medlem
Citat:
Jag tycker du har fel ifråga om hur illa jag behandlat andra. Visst har jag betett mig illa, men i bakgrunden fanns ett hjärta av guld och endast en attraktion. Det är mer än vad man kan säga om många andra som helt slipper undan konsekvenser.
Du har nog missförstått betydelsen av uttrycket "ett hjärta av guld". Om du inte trollar och är seriös med att du vill ha ett nytt liv så är det bara att flytta för att på ny ort börja bygga upp ett nytt liv.. folk kommer aldrig glömma bort dina "goda intentioner" och ditt säregna sätt att visa attraktion på. Var glad att du har kommit undan med sneda blickar och ett dåligt rykte snarare än rejält med spö för dina vidriga gärningar.

När du har flyttat så är det bara att kontakta psykiatrin eftersom din "gang stalking" sitter i ditt huvud och därför kommer upplevas som att den fortsätter. Samma sak gäller dina tankar om SÄPO. De två momenten i ditt liv kan enbart psykiatrin reda ut! Lycka till i livet, din omtänksamma lilla guldklimp!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in