2020-04-06, 10:59
Medlem
deepss avatar
Hej,

Äter/snortar i dagsläget mellan 60-120mg oxycontin/norm. Har förr legat på betydligt högre doser mellan 3-5st 80mg contin. Har testat alla sätt som går att ta dem på tror ja, men som sagt håller mig till att äta eller dra upp dem i snoken.

Jag har lite mer än ett halvt 50 ug fentanylplåster, funderar på att sätta det på kroppen som man skall göra. Sen får jag se va länge ja låter det sitta. Vet ej vrf fass skriver man bara skall använda dessa plåster i 3 dagar för det finns ju en betydlig mängd fentanyl kvar i plåstren efter 3 dagar på kroppen.

Förstår att detta drar ut på abstinensen men det kanske kan ge lite lindring iaf, inte lika hårt som att klippa CT. Har gått igenom många abstinenser och använt oxy från och till sedan 2012. Men nu har jag verkligen nått rock bottom, det är inget värdigt liv att leva jag vill få ett stopp på detta nu. Jag tänker åtminstone försöka att bli helt ren, håller det inte så får jag väl söka till laro men skulle helst klara mig utan opiater/opioder.

Har utskrivet lagligt 3x100mg pregabalin om dagen samt 2x10mg oxascand. Dessa upplever jag hjälper till en aning med abstinensen. Har dock ätit lyrica ett tag pågrund av en nervskada. Det är ju ett jäkla gift det också men skall först ordna problemet med oxyn sedan kanske försöka trappa ner pregabalinet. Det var ju också en "mirakelmedicin" när den kom, inga bieffekter och bla bla.

Åsikter om detta?
Citera
2020-04-06, 11:16
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Opiater och andra opioider --> Drogrehabilitering
/Moderator
Citera
2020-04-06, 16:35
Medlem
trappa ner till hälften åtminstone sen CT med 3-4 paket Lopramid om dagen. Eventullet någon dag med ketamin om du har tillgång till det. Du borde va frisk på en vecka Lycka till!
Citera
2020-04-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
trappa ner till hälften åtminstone sen CT med 3-4 paket Lopramid om dagen. Eventullet någon dag med ketamin om du har tillgång till det. Du borde va frisk på en vecka Lycka till!

Du borde skämmas ! Frisk på en vecka efter att ha tuggat och snortat Oxy under lång tid. Hur i helvete kan du kasta ur dig något liknande, han kommer att vara sjuk i månader, först några veckor med fysisk abstinens och sen börjar helvetet med PAWS. Att gå CT innebär att man lägger av med samtliga droger, att använda Loperamid i skyhöga doser är helt sinnessjukt, max 6-8 om dagen för att undvika flytande skit i kallingarna. Om du vill ge någon stackare goda råd, då får du nog anstränga dig lite till.
Citera
2020-04-06, 19:50
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Vilka dumheter. Varför skriver du när du inte har en aning?

TS se inlägg ovan. Det där plåstret kommer inte göra nåt förutom att i bästa fall göra dig lite hög. Det enda som kommer hända är att du knarkat några dagar till, smällen kommer lika hårt eller hårdare ändå.

Bestäm dig om du ska sluta eller om du ska fortsätta.
Citera
2020-04-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppfullt
Du borde skämmas ! Frisk på en vecka efter att ha tuggat och snortat Oxy under lång tid. Hur i helvete kan du kasta ur dig något liknande, han kommer att vara sjuk i månader, först några veckor med fysisk abstinens och sen börjar helvetet med PAWS. Att gå CT innebär att man lägger av med samtliga droger, att använda Loperamid i skyhöga doser är helt sinnessjukt, max 6-8 om dagen för att undvika flytande skit i kallingarna. Om du vill ge någon stackare goda råd, då får du nog anstränga dig lite till.

Gjort samma resa själv därför gav ja de rådet. låg på ungefär samma doser i ca ett år och blev ren på 6 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in