• 1
  • 2
2020-04-04, 06:03
Moderator
Carlboms avatar
Min flickvän och ja kom hem på natten och knullade som vi brukade. Då får hon för sig att hon vill testa nåt.. Jo tack det kan man ju ju gärna göra. Jag är inte den som är den.

Men.. Det visar sig då att hon faktiskt vill slicka mig i rumpan. Som sagt.. man är inte den som är den. Varför inte testa?

När vi väl ligger där och hon tar för sig så känner jag att jag mår dåligt. Riktigt dåligt faktiskt. Min fina tjejs tunga är i mitt rövhål. Bara det är ju jävligt illa.

Har du fått ett rimjob? Tyckte du det också det var obehagligt?
Citera
2020-04-04, 06:15
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Min flickvän och ja kom hem på natten och knullade som vi brukade. Då får hon för sig att hon vill testa nåt.. Jo tack det kan man ju ju gärna göra. Jag är inte den som är den.

Men.. Det visar sig då att hon faktiskt vill slicka mig i rumpan. Som sagt.. man är inte den som är den. Varför inte testa?

När vi väl ligger där och hon tar för sig så känner jag att jag mår dåligt. Riktigt dåligt faktiskt. Min fina tjejs tunga är i mitt rövhål. Bara det är ju jävligt illa.

Hmm jag har bara gett faktiskt. Tror jag hade gillat det. Värst lär ju vaxning eller rakning innan bli 😢
Citera
2020-04-04, 09:24
Medlem
Jag har fått det av en hora i Kina. Skulle egentligen bara ha en massage men hon hade andra planer. Inte mig emot!
Citera
2020-04-04, 09:34
Bannlyst
haha nej det skulle inte funka på mej , skulle slaka fort garanterat !!

har dock bjudit på det en gång i mitt liv och då på mitt söta ex och efter långt förhållande , bara för att testa .

va ingen hitt det heller för någon av oss , så blir inget sådant någonsin mer
Citera
2020-04-04, 09:50
Medlem
Antexs avatar
Vad är det som är så konstigt. Både fått och gett många gånger.
Och det känns alltid lite extra bra. Lite samma som att bli kysst på bröstvårtorna.

Men det är inte lämpligt om man är orolig i magen.
Men då kanske man inte är upplagd för sex överhuvudtaget.
Citera
2020-04-04, 09:59
Medlem
nezzoms avatar
Grattis....jag träffade en kvinna i 30års åldern som älskade att utföra detta
ganska nice..och hon tyckte om att få samma behandling själv...naturligtvis
är tvål och vatten viktigt innan..då bajs är otäckt att få i munnen,kan man väl på goda grunder anta
Citera
2020-04-04, 10:27
Medlem
Casual-Cultures avatar
Det är ju hur skönt som helst samtidigt som dem jobbar med dina pungkulor.
Citera
2020-04-04, 10:49
Medlem
Ja det är nice men mer som att kittla-ryggen-nice, än något som får en att komma.. kan ju inte vara mysigt o slicka en mansröv tycker man
Citera
2020-04-04, 10:53
Medlem
Det har jag också fått. Av mitt X.

Det var ganska najs..

Sedan, efter en för mig väldigt jobbig separation blev hon ihop med en av mina polare.

Det störde mig rejält. Men bara tanken på att hon haft sin tunga i mitt rövhål och sedan hånglat med min numera X-polare fick mig att på något sätt små-le inombords 🤣🤣
Citera
2020-04-04, 11:32
Medlem
Det är mysigt att få men ska ju toppas med något hårt in där det är smort med saliv.
Citera
2020-04-04, 15:36
Medlem
ComedyBalls avatar
Att ge rimjobb är för mig extremt upphetsande då jag har anal/rövfetisch. Istället för att som vanligt kyssa bruden på bröstet längre o längre ner och slicka fitta, så kan jag göra likadant på ryggen och ta tag i skinkorna o slicka i röven. De flesta tjejer som får denna behandling brukar uppskatta det väldigt mycket faktiskt, och ofta är det första gången för dem. Men aldrig NÅNSIN att någon skulle få krypa bak där på mig. Skulle typ känna mig nedvärderad och omanlig typ som blir skickad i arslet..
Citera
2020-04-04, 16:27
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Nu har du något att se fram emot varenda gång ni kysser varandra..Vilka andra än dig har hon "rimmat".
Kanske är något hon gjort länge med alla sina killar ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in