2020-04-04, 01:12
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Hur då?

Alla som vill vara det är anonyma. Att meddela MUST att någon för mig helt okänd person är "vad-han-eller-hon-nu-än-skulle-vara" är knappast information de är intresserade av...

Det blir lite som att säga: Någon är X, men jag vet inte vem.

Är du medveten om att paranoia kan försvinna om man slutar med centralstimulerande?
MUST/SÄPO/MILITÄR de vet redan vilka ni är, vad ni gör och hur ni gör det ni gör. Du är verkligen blåst om du tror att SÄPO som samarbetar med CIA/NSA inte kan få tag på er och fråga ut er.
Citera
2020-04-04, 01:14
-Som forum så finns det självklart skribenter från alla skrån.
Citera
2020-04-04, 01:16
Medlem
Saab88s avatar
Jag tycker att det är fel att snubbar som jobbar som militärer och poliser ska modda här. Vad säger man? Obekväma typer. Det tycker jag admin ska respektera,
Citera
2020-04-04, 01:17
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Som forum så finns det självklart skribenter från alla skrån.
Skribenter i all ära, men inga jävla moderatorer tillhörande militärer och poliser.
Citera
2020-04-04, 01:19
Citat:
Ursprungligen postat av Saab88
Skribenter i all ära, men inga jävla moderatorer tillhörande militärer och poliser.

-Nu är det tur att jag inte är mod. eller hur ?
Låt oss hålla oss till topic.
Citera
2020-04-04, 01:20
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
MUST/SÄPO/MILITÄR de vet redan vilka ni är, vad ni gör och hur ni gör det ni gör. Du är verkligen blåst om du tror att SÄPO som samarbetar med CIA/NSA inte kan få tag på er och fråga ut er.

Ok.
Och om så är fallet, vad spelar det då för roll om vi har någon anknytning till försvarsmakten?

Jag är både General och Amiral så jag brukar inte bry mig... Kan ju vara en lögn, men det vet ju inte MUST/SÄPO/MILITÄR så de kan ju komma och fråga ut mig om allt de tydligen redan ändå har tillgång till och därmed knappast då behöver fråga ut mig om...
Citera
2020-04-04, 01:33
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Ok.
Och om så är fallet, vad spelar det då för roll om vi har någon anknytning till försvarsmakten?

Jag är både General och Amiral så jag brukar inte bry mig... Kan ju vara en lögn, men det vet ju inte MUST/SÄPO/MILITÄR så de kan ju komma och fråga ut mig om allt de tydligen redan ändå har tillgång till och därmed knappast då behöver fråga ut mig om...
Ok, jätte bra fråga. Vad är skillnaden?
Skillnaden är att man kan påverka mer än vanliga medborgare. Om du känner politiker som tex. för fram dina synpunkter får det naturligtvis en annan effekt. Samma sak här! En militär/MUST kan självfallet få en annan effekt i sin talan då denne känner till procedurena. Så jag vill säga ett stort NEJ til moderatorer som har anknytningar till militären.
Citera
2020-04-04, 04:35
Medlem
Det är nog lugnt, varken Försvarsmakten, Säpo, NSA eller Must är moderator. De har inte ens varit aktiva på flera år:

#forsvarsmakten
#sapo
#NSA
#Must

Carl Hamilton är förvisso aktiv men inte moderator (längre?). Lika med Troian, farlig typ vars onda avsikter enbart avslöjas via signaturen - men även hans möjlighet att aktivera våra kameror via moderatorpanelen är borta sedan en tid tillbaka.

Och kom ihåg, Admin är bara en neger i uniform!
Senast redigerad av Allo-SCT 2020-04-04 kl. 04:38.
Citera
2020-04-04, 05:04
Medlem
dobbelinas avatar
Totalförsvarets forskningsinstitut (FOI) har analyserat forumet i åratal:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/s...drats-pa-natet
Citat:
FOI har analyserat all text som har skrivits på delforumet från starten 2007 till mitten av november 2016. Myndigheten konstaterar att jargonen har förändrats över tid. I början av 2011 etablerades till exempel begreppet ”sjuklövern”.
Citera
2020-04-04, 07:49
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Jag tycker att det är fel att snubbar som jobbar som militärer och poliser ska modda här. Vad säger man? Obekväma typer. Det tycker jag admin ska respektera,

Alla är anonyma, även moderatorer, så admin kan inte veta vad någon arbetar med privat.
Citera
2020-04-04, 07:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Försvinner jättemycket inlägg nuförtiden. Nån har kontroll det är ett som är säkert.

Då får du ju komma med exempel på koppling till försvarsmakten. Ett brett påstående från dig säger ju mindre än flasklock.
Citera
2020-04-04, 15:14
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Har flashback anknytningar till den svenska försvarsmakten? Det är en fråga som jag gärna vill Admin svara på. Är det så att Försvarsmakten i Sverige har inflytande över innehållet på sajten?

Nej.

admin5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in