Känner igen mig i väldigt mycket. Blir lite trött på folk som inte förstår vad obalanser i hjärnan innebär och att det inte bara går att ta en rask promenad och sedan tänka positiva tankar så blir allting bra! Fysisk aktivitet är såklart bra men ibland så krävs det mer. De substanserna som jag skulle rekommendera idag (efter att ha testat all jävla medicin där ute) är kaffe

samt microdosa Iktorivil 2-3 ggr i veckan. (
https://www.spectrumnews.org/news/lo...ptoms-in-mice/)
Iktorivil liknar inte de andra benzos överhuvudtaget och är inte alls lika beroendeframkallande enligt mig.
Just att ta en låg dos innebär att du inte alls blir borta utan bara får ett stort lugn i hjärnan och har lättare att hantera intryck/få mer energi. Finns ingen medicin som slår Ikton här enligt mig.
Vill egentligen inte rekommendera en så pass potent medicin då det alltid kommer finnas folk som missbrukar det istället för att använda det som just en medicin, men samtidigt vet jag hur mycket man kan lida av att bara sitta hemma och vara helt jävla apatisk. Så, jag känner om Ikton kan få en att faktiskt vara lite produktiv så är det inte så jävla fel än att istället bara sitta hemma nykter och känna att man ruttnar bort.
Sen håller jag med om att du borde lägga ner de tyngsta drogerna, om inte annat så gör det för att hålla nere toleransen.
Hur sover du om nätterna? Testat kedjetäcke? Kan hjälpa något otroligt mot diverse diagnoser. Även när man har vaknat så har det en viss effekt. Går att få gratis via vården.
"Studier har visat att beröringshormonet oxytocin ökar vid något som kallas DPTS (deep pressure touch stimulation), vilket uppnås naturligt vid användning av tunga täcken. Oxytocin gör oss lugna och trygga, dämpar oro, stress och smärta."
Godnatt!