2006-03-28, 21:41
Medlem
Har införskaffat en fettförbrännare som heter Zemax SX från Thailand.

Någon här som hört ngt om denna för mig okända produkt??
Citera
2006-03-28, 22:50
Bannlyst
kolla på google för mera information sen skadar det inte om du lämnar rapport också
Citera
2006-03-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wallaashi
kolla på google för mera information sen skadar det inte om du lämnar rapport också

Haft svårt att hitta ngn konkret och bra info dessvärre! Vet dock att fettbränningseffekten är kombinerad med en anabol effekt
Citera
2006-03-29, 12:08
Medlem
Antagligen skit, ät rätt o träna.. hur svårt ska de va?
Citera
2006-03-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullodum
Antagligen skit, ät rätt o träna.. hur svårt ska de va?

Det är inte svårt, nej, men en genväg är alltid en genväg !!
Citera
2006-03-29, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Haft svårt att hitta ngn konkret och bra info dessvärre! Vet dock att fettbränningseffekten är kombinerad med en anabol effekt

Mig veterligen så är t ex Effedrin olagligt i Thailand så frågan är ju vad dina tabbs innehåller som skulle vara fettförbrännande? Och "anabola egenskaper", ja det står det ju på många kosttillskott som säljs i Sverige också.
Citera
2006-03-29, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
Mig veterligen så är t ex Effedrin olagligt i Thailand så frågan är ju vad dina tabbs innehåller som skulle vara fettförbrännande? Och "anabola egenskaper", ja det står det ju på många kosttillskott som säljs i Sverige också.

Jo det stämmer effe är illegalt i Thailand. Kunde ändå köpa det i apotek där. Thailändska lagar påminner mkt de svenska, men skillnaden där att de inte efterföljs i samma grad som här. De vanligaste steroiderna fanns tillgängliga i en majoritet av apoteken jag besökte. Dvs Zemaxen kan även ligga inom det illegala segmentet i Thailand.
Citera
2006-03-30, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Jo det stämmer effe är illegalt i Thailand. Kunde ändå köpa det i apotek där. Thailändska lagar påminner mkt de svenska, men skillnaden där att de inte efterföljs i samma grad som här. De vanligaste steroiderna fanns tillgängliga i en majoritet av apoteken jag besökte. Dvs Zemaxen kan även ligga inom det illegala segmentet i Thailand.

Visst kan man köpa steroider på apoteken i Thailand, även om dom blivit lite försiktigare med det på senare tid. Men effe har jag aldrig kunnat hitta, dom sa att det var förbjudet eftersom det räknades som narkotika.

Lite sjukt alltså, man kan köpa t ex Thai femmor men man får inte köpa några effe tabbar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in