• 1
  • 2
2020-04-03, 13:36
Medlem
Hahahaha! vem är den här stjärnan då? Har för mig att jag såg klippet på instagram men minns ej vem som la ut det.
-
Citat:
Det hotfulla filmklippet med rapparen publicerades på ett öppet konto i sociala medier med tusentals följare för några dagar sen. Rapparen ser ut att ligga i en säng på ett sjukhus och gör först tecken som kan tolkas som att han avfyrar ett vapen.

Han tittar runt i rummet och tar därefter upp en pistol. Klippet har en hotfull text om att han snart är redo för ”jaktsäsong”.

Efter att polisen sett klippet och noterat det hotfulla budskapet gjordes ett tillslag mot rapparens bostad i onsdags. När polisen gick in ska ett vapen kastats ut från lägenheten och det är bakgrunden till att han nu begärts häktad för vapenbrott.

Häktningsförhandlingen hålls i eftermiddag i Södertörns tingsrätt och som skäl för häktning har kammaråklagare angett att det finns risk för att rapparen fortsätter med brott.
https://www.expressen.se/kronikorer/...reps-av-polis/
Citera
2020-04-03, 13:49
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Hahahaha! vem är den här stjärnan då? Har för mig att jag såg klippet på instagram men minns ej vem som la ut det.
-

Sätt dit fanskapet!
Kriminella uppviglare som inte kan ta ett jobb, knarkar och är till besvär har vi för många av.
Citera
2020-04-03, 14:04
Medlem
Citat:
-

Vet vi vem det är?

mvh
Citera
2020-04-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 52834767
Vet vi vem det är?

mvh
ska vara kriminella neger-rapparen Fiftythefox.
15.2k följare på instagram.
Citera
2020-04-03, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 52834767
Vet vi vem det är?

mvh
Kriminella neger-rapparen fiftythefox
15.2 k instagram följare, verkar inte sådär jättekänd.
Citera
2020-04-03, 14:27
Medlem
Citat:
ska vara kriminella neger-rapparen Fiftythefox.
15.2k följare på instagram.

Vet du något mer om den individen? Det förefaller ju vara en okänd.
Citera
2020-04-03, 14:32
Medlem
Vilken jävla sopa som sätter dit sig själv, haha. Gång efter annan så dyker det upp svagsinta och retarderade rappare som är sätter dit sig själva med deras beteendemönster. Att det blir husrannsakan för vapen på sociala medier är sen gammalt och till och med den mest flöddrade pundaren vet det.

Individen heter M3hari M3ron. Från Vårby.
Citera
2020-04-03, 14:36
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Den påstådda GM neger musikern Fiftythefox har privat profil på instagram, kan någon som har tillgång till hans instagram konto ladda ner videon där han viftar med pistolen?? För jag har ingen lust att gå in o följa babianjäveln på hans instagram bara för att få tag i videon
Citera
2020-04-03, 14:41
Medlem
invisuss avatar
Är ju nästan synd om idioten, måste blivit tappad på huvudet som barn, typ 50 gånger.
Citera
2020-04-03, 16:32
Ännu en idiot som tjallar på sig själv
Citera
2020-04-03, 17:30
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Den påstådda GM neger musikern Fiftythefox har privat profil på instagram, kan någon som har tillgång till hans instagram konto ladda ner videon där han viftar med pistolen?? För jag har ingen lust att gå in o följa babianjäveln på hans instagram bara för att få tag i videon
Tror du ens du skulle bli beviljad ?

Hur vågar man vifta med pistol? Antar att man står över polisen ??
Citera
2020-04-03, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2

Han släpptes ju vid häktesförhandlingen och tidigare var den öppen tydligare så han har väl begränsat den och samtidigt finns det nog hög sannolikhet att han tog bort just den videon.

Enligt artikeln var det en kolsyrepistol. Humor att han riskerar att dömas till ringa vapenbrott ändå för den.

Vilken jävla tönt får man säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in