Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2006-03-28, 20:06
Medlem
Hallå

Jag har en polare som tjatat om nåt ställe i Kista galleria som ska ha extremt goda hamburgare. Nu undrar jag om de är nån av er som käkat där och om det är värt att åka 7 mil enbart för dessa (vi är på gång, om man säger så).
Citera
2006-03-28, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBus
Hallå

Jag har en polare som tjatat om nåt ställe i Kista galleria som ska ha extremt goda hamburgare. Nu undrar jag om de är nån av er som käkat där och om det är värt att åka 7 mil enbart för dessa (vi är på gång, om man säger så).

Din polare har humor

Jag känner till två hamburgerställen där. Det ena är Burger King, det andra är McDonalds.
Citera
2006-03-28, 20:14
Medlem
Är du säker?

I såfall ska jag märka den jäveln...
Citera
2006-03-28, 20:17
Medlem
rooys avatar
En polare snackade om nån amerikansk restaurang där som enligt honom hade sjukt god mat (gissningsvis har de även hamburgare på menyn).
Citera
2006-03-28, 20:29
Medlem
Nomen Nescios avatar
Polaren avsåg förmodligen Levinskys, fast så himla bra hamburgare har de väl inte? Inget man åker 7 mil för i alla fall.
Citera
2006-03-28, 21:12
Medlem
PsykoMikes avatar
När kista centrum nyöppnade fanns det ett juste ställe på restaurangtorget som hade burgare av olika slag med hembakt bröd & nystkuren tjock pommes, det va ingen kedja. har inte varit där på långe så jag vet inte om dom finns kvar.
Citera
2006-03-28, 21:55
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Din polare har humor

Jag känner till två hamburgerställen där. Det ena är Burger King, det andra är McDonalds.

Eller så är det bara du som har dålig koll

Donken
BK
Enter Grill (precis utanför entren mot Kistagången)
Hollywood (hyffsat säker på att dom har burgare)
Levinsky's

Sen finns det två st. Kebabmånglare på själva food courten som borde ha burgare.

/#LOUDmouth#
Citera
2006-03-29, 00:24
Medlem
Det verkar finnas lite att välja på. Givetvis kommer han inte ihåg vad stället hette, men jag ska fråga om han kommer ihåg ungefär var stället ligger så återkommer jag. Tack som fan för svaren iallafall.
Citera
2006-03-29, 02:42
Medlem
anakatas avatar
Freddys Corner i foodcourten har hamburgare. Bara ätit kebaben dock.
Citera
2006-03-29, 09:08
Medlem
det ska tydligen ligga till höger i mitten där det finns en massa restauranger. Nån italienare av nåt slag. En polare till en polare som är polare till mig åt där häromdagen och det var fortfarande gott. Det mumlades om att brödet var lite pitabrödsaktigt.
Citera
2006-03-29, 12:59
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Freddys Corner i foodcourten har hamburgare. Bara ätit kebaben dock.

Freddys corner är inte att rekomendera, de har funnits i Kista så länge jag minns (iallafall 10-15 år tillbaka) och är inte särskillt bra..

Jag tror att det är den amerikanska restaurangen (på food courten)som omtalas av Trådstartarens polare. Den serverade både hamburgare, amerikanska pannkakor och annan typisk amerikansk mat. Deras hamburgare ska vara supergoda.. Men frågan är om denna restaurang finns kvar? Restaurangerna har bytts ut under åren och har inte hört om någon som har ätit där på de senaste två åren..

Åka 7 mil bara för att äta hamburgare? Nej, det är inte värt det!
Citera
2006-03-29, 13:19
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicBus
det ska tydligen ligga till höger i mitten där det finns en massa restauranger. Nån italienare av nåt slag. En polare till en polare som är polare till mig åt där häromdagen och det var fortfarande gott. Det mumlades om att brödet var lite pitabrödsaktigt.

Till höger ? Vilken fantastisk beskrivning Ok, då är det säkert Italian Grill (tror jag det heter) han menar. Ligger brevid pytt i panna.

Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Freddys corner är inte att rekomendera, de har funnits i Kista så länge jag minns (iallafall 10-15 år tillbaka) och är inte särskillt bra..

Dom har helt ok Kebab !

Citat:
Jag tror att det är den amerikanska restaurangen (på food courten)som omtalas av Trådstartarens polare. Den serverade både hamburgare, amerikanska pannkakor och annan typisk amerikansk mat. Deras hamburgare ska vara supergoda.. Men frågan är om denna restaurang finns kvar? Restaurangerna har bytts ut under åren och har inte hört om någon som har ätit där på de senaste två åren..

Det har aldrig funnits någon "amerikansk" restaurant på food courten. Däremot fanns det ett ställe som hette Pancake House som serverade svindyra pannkakor. Det är bara Levinsky's och Hollywood som med lite fantasi som kan kallas amerikanska.

/#LOUDmouth#
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in