2020-04-06, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
"det var väl inte så farligt lilla gumman" -Incels strike again

Nåväl får man inte ha en annan åsikt så får jag väl helt enkelt omvärdera det jag utsattes för av både tanter och gubbar när jag jobbade på ett ålderdomshem i min ungdom... Det var tydligen inte alls något man bara ignorerade utan en jättetraumatisk händelse.

När jag var runt 10 så började en gubbe runka framför mig och en kompis, han åkte dit, det var inget vi brydde oss om eller diskuterade. Det var helt enkelt inte en traumatisk händelse. Jag antar att vi hade fel, vi skulle såklart behövt åratal av psykologhjälp etc.
Senast redigerad av Stopplykta 2020-04-06 kl. 14:20.
Citera
2020-04-06, 15:04
Medlem
Hummm..s avatar
Kan någon skaffa fram ett målnummer?
Citera
2020-04-15, 18:28
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Men varför, har inte alla rätt till samma liv? Det är ju inte så att hon behöver delta i det hela utan kan enkelt titta bort, gå till ett annat rum. Inte konstigt att det var en vikarie, den ordinarie bemanningen var mer professionell och kunde hantera det för vad det var.

Han har rätt till samma liv. Han får onanera när han är själv som resten av oss
Citera
2020-04-15, 18:31
Stackars man. Först blåballar säkert de där snygga små sköterskorna honom när de svansar omkring hemma hos honom i tajta jeans och när han då äntligen lyckas lätta på trycket blir han polisanmäld och hamnar i tinget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in