Flashback bygger pepparkakshus!
2020-04-01, 06:53
Medlem
Hej!

Kanske någon har någon idé om vad som kanske hände?
Har tagit för mycket tjack vid några tillfällen förut och detta har då visat sig som kraftig huvudvärk och svettningar typ. Inte som detta:

Jag tryckte några starköl igår kväll vid 19-tiden.
Kort därefter blev jag hembjuden till en kompis med tjack, jag intog en ca 0.4 bomb +ca 0.2 lina.

Kände inte direkt av något, utan det kom som det brukar när jag bombar, smygande.
Inget obehag eller så utan ett skönt rus.

Efter en och en halv timme så tog jag en till ca 0.4 bomb.
Känner den välbekanta känslan i kroppen av doset som gör sig till känna och PANG!

Som från en klarblå himmel blir jag alldeles svettig. Det på riktigt rinner av mig överallt!
Jag blir extremt trött, kan inte hålla mig vaken.
Går in och ur någon typ av dvala, inte det direkt obehagligt heller, nästan euforiskt på något konstigt sätt.
Jag kan inte röra kroppen, eller jag kan ju, men får anstränga mig något extremt för att kunna lyfta handen ens.
Käkarna är ihopbitna och jag får anstränga mig för att kunna gapa.
Blir illamående så fort jag rör på mig.

Kompisar kollar till mig, pratar med mig, ger mig vatten.
Detta pågår väl i kanske 2-3 timmar då jag sakta kom tillbaka till verkligheten igen.

Nu känner jag mig trött, men mer trött i kroppen än i huvudet.

Vad kan ha hänt där?
Citera
2020-04-01, 07:53
Bannlyst
Typisk överdos. Lugna dig med det där tjacket, låter för starkt. Mina linor är max 0.05, och du bombar en 8 gånger större mängd, dessutom två gånger...?
Citera
2020-04-01, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettborsten
Typisk överdos. Lugna dig med det där tjacket, låter för starkt. Mina linor är max 0.05, och du bombar en 8 gånger större mängd, dessutom två gånger...?

Misstänkte det och har överdoserat någon gång förut också men inte fått alls samma symtom.

Mjo, blev lite för mycket och varför kan jag inte svara på.

Tack för svar!
Citera
2020-04-01, 09:57
Medlem
Blodtrycksfall, händer ibland när det är väldigt mycket dexamfetamin i tjacket och man blandar med alkohol. Eller ja det händer för vissa beror väl på gener eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in