• 1
  • 2
2020-04-01, 00:05
Medlem
Hon är inte så där jätte viktig för min del men snygg
Har snackat med henne i två dagar nu

Och jag frågade om hon kunde skicka bild på sig själv med jeans, jag skrev också typ att det är hett med kvinnor i leggings, och att det finns en slinga nära mig, så man ser många i dom under sommaren

sen sa hon att jag var perv...
Så hon sa att om hon skickar en spn bild kommer jag bli tänd på det, och hon skrev att hon ser mig som en vän

Det är ok

men är det över efter detta? Eller kan jag prata mig igneom med tiden, för vi snackar fortfarande och kanske kommer mötas

så finns det fortfarande chanser även om man blivit friendzonad?
Citera
2020-04-01, 00:13
Medlem
Du verkar ha blivit friendzonad därför att du utstrålar ett stort mått av ytlighet. Tjejen är snäll och säger till dig att det kan nog aldrig bli något mellan oss så länge du ser till yta mer än till gemensamma intressen och inre skönhet.

Du lär få jobba en hel del på detta "issue" om du inte skall behöva vara friendzonad av ganska många är jag rädd...
Citera
2020-04-01, 00:17
Medlem
Sajbersmurfens avatar
Att nämna att du tänder på andra kvinnor är kanske inte jätte smart om du ville få en chans på henne... Blir svårt att gräva dig upp ur den gropen nu.
Citera
2020-04-01, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPitiful
Du verkar ha blivit friendzonad därför att du utstrålar ett stort mått av ytlighet. Tjejen är snäll och säger till dig att det kan nog aldrig bli något mellan oss så länge du ser till yta mer än till gemensamma intressen och inre skönhet.

Du lär få jobba en hel del på detta "issue" om du inte skall behöva vara friendzonad av ganska många är jag rädd...
Ja, det stämmer nog, jag sabba det rejält, gick för mycket på utseende osv
Citera
2020-04-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajbersmurfen
Att nämna att du tänder på andra kvinnor är kanske inte jätte smart om du ville få en chans på henne... Blir svårt att gräva dig upp ur den gropen nu.
Hur kunde jag vara så efterbliven !
Citera
2020-04-01, 00:28
Medlem
Sajbersmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0VID-19
Hur kunde jag vara så efterbliven !

Det undrade nog hon med... 😜
Citera
2020-04-01, 00:32
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Ja. Det finns fortfarande chanser.
Citera
2020-04-01, 00:43
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Tips: be aldrig en brud som du aldrig legat med tidigare att skicka några naknare typer av bilder, då händer oftast det här. Kan du utstråla på andra, bättre, vis att du är en man med högt värde, så kommer de skicka bilder för att försöka imponera utan att du ber om det.

Fokusera på processen (dvs. att bli bättre med kvinnor) och inte en enstaka brud också. Ja, det verkar tvärkört men det här ju å andra sidan ett litet tillfälle att expirementera lite för dig. Skulle säga att du ironiskt nog har bäst chans att få till det med henne ifall du skiter i henne (istället för att göra en tråd om henne på ett internetforum) och håller på med andra brudar i hennes åsyn.
Citera
2020-04-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeunertsJulmust
Ja. Det finns fortfarande chanser.
Hur då egentligen?
Citera
2020-04-01, 00:50
Medlem
ZeunertsJulmusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0VID-19
Hur då egentligen?
Om ni fortsätter ha kontakt, om du beter dig annorlunda och lyckas få henne att bli intresserad.
Citera
2020-04-01, 01:14
Medlem
ja om du hamnar i friendzone är du kört.
då är du en beta och hon vill ha en riktig mans kuk att rida medan hon skrattar åt dig
bli alfa som mig så får du knulla som aldrig förut
fast det iofs något man föds till
finns fake alphas också men dom kan man köra över med bara blicken
Citera
2020-04-01, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkylatorn95
ja om du hamnar i friendzone är du kört.
då är du en beta och hon vill ha en riktig mans kuk att rida medan hon skrattar åt dig
bli alfa som mig så får du knulla som aldrig förut
fast det iofs något man föds till
finns fake alphas också men dom kan man köra över med bara blicken
Hur är fake alphas?
Jag är inte inte efter knull egentligen,

tror du tjejer skrattar åt betas?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto