Det jag han läsa var:
- En man född 93
- Började slåss med 5 personer, sänkte 3 av dem?
- Gått på boxning/MMA
- Han är efterlyst, sista spåren i Australien
Hittar bara två låsta artiklar, sorry för dålig trådstart, men hade inte så mycket mer att gå på. Finns blurrad bild i länkarna.
Ja jag vet... Men vill få fram vem detta är. Borde inte vara så svårt. Hittade inte några olåsta artiklar.
Du verkar ju vara läs- och skrivkunnig. Ett tips är att du själv skriver ner den viktigaste informationen om det brottsfall du vil diskutera när du startar en tråd (om du inte hittar en källa att kopiera text från).
Du verkar ju vara läs- och skrivkunnig. Ett tips är att du själv skriver ner den viktigaste informationen om det brottsfall du vil diskutera när du startar en tråd (om du inte hittar en källa att kopiera text från).
Jag förstår dig. Nu han artikeln låsas därav skrev jag de jag mindes, samt länka utifall någon betalar för tidningarna. Det var en dålig trådstart men hade inte mycket mer att gå på.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!