2020-03-31, 11:56
Medlem
Någon måste vet vem detta är?

Det jag han läsa var:
- En man född 93
- Började slåss med 5 personer, sänkte 3 av dem?
- Gått på boxning/MMA
- Han är efterlyst, sista spåren i Australien

Hittar bara två låsta artiklar, sorry för dålig trådstart, men hade inte så mycket mer att gå på. Finns blurrad bild i länkarna.

https://www.arbetarbladet.se/logga-i...ss-en-efter-en
https://www.gd.se/logga-in/tre-ar-ha...ss-en-efter-en
Senast redigerad av GeneralenJR 2020-03-31 kl. 11:59.
Citera
2020-03-31, 12:10
Medlem
Uncorruptables avatar
Helt oacceptabelt dålig trådstart.
Citera
2020-03-31, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Helt oacceptabelt dålig trådstart.

Ja jag vet... Men vill få fram vem detta är. Borde inte vara så svårt. Hittade inte några olåsta artiklar.
Citera
2020-03-31, 19:21
Medlem
sfrges avatar
Någon kanske prenumererar på dom där tidningarna och kan citera.
Citera
2020-03-31, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralenJR
Ja jag vet... Men vill få fram vem detta är. Borde inte vara så svårt. Hittade inte några olåsta artiklar.

Du verkar ju vara läs- och skrivkunnig. Ett tips är att du själv skriver ner den viktigaste informationen om det brottsfall du vil diskutera när du startar en tråd (om du inte hittar en källa att kopiera text från).
Citera
2020-04-01, 23:17
Medlem
Spontant så känns det fruktansvärt onödigt att hålla sig undan så länge för en misshandel. Vad är det för pellejöns tro?
Citera
2020-04-02, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Du verkar ju vara läs- och skrivkunnig. Ett tips är att du själv skriver ner den viktigaste informationen om det brottsfall du vil diskutera när du startar en tråd (om du inte hittar en källa att kopiera text från).

Jag förstår dig. Nu han artikeln låsas därav skrev jag de jag mindes, samt länka utifall någon betalar för tidningarna. Det var en dålig trådstart men hade inte mycket mer att gå på.
Citera
2020-04-02, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barzanii7
Spontant så känns det fruktansvärt onödigt att hålla sig undan så länge för en misshandel. Vad är det för pellejöns tro?

Undrar samma, känns onödigt. Kanske hade annan skit på sig, eller att ha har gjort sig opopulär bland andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in