• 1
  • 2
2006-03-28, 17:27
Medlem
interfacts avatar
D jag sjlv rkar vara (mste f skryta lite ) hgt uppsatt inom organisationen p Sweden Rock, s vore det roligt o se om ngra skna profiler hr p FB hade tnkt behaga sig dit i sommar!

Fr er som inte vet, en rock/hrdrocks-festival med ca 25000 beskare, brukar vara riktigt fett.
Citera
2006-03-28, 17:35
Medlem
Fruktpojkens avatar
Har ngra polare som vill dra dit och jag lr inte banga p en festival. Dock lyssnar jag inter p rock s det kanske blir lite segt.

Har tv frgor:
1: Blir man nedslagen och dragen i dyngan om man har p sig en Kraftwerk T-shirt?
2: Finns det kvinnofolk som r ngorlunda attraktiva ver hufvud taget?
Citera
2006-03-28, 17:37
Medlem
Smeggmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Har ngra polare som vill dra dit och jag lr inte banga p en festival. Dock lyssnar jag inter p rock s det kanske blir lite segt.

Har tv frgor:
1: Blir man nedslagen och dragen i dyngan om man har p sig en Kraftwerk T-shirt?

1. Ja sjlvklart

2. Jo fr fan!
Citera
2006-03-28, 17:39
Medlem
interfacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken

Har tv frgor:

1: Nepps, faktum r att p det hela taget r det extremt lite vld p SRF, och man brukar kunna hitta de flesta "stilar" dr (allt ifrn folk som gr nakna, till de i folkdrkt).

2: Jepps, absolut. Det kanske inte tokflockas av dem, men nog fan finns det ett par hundra riktiga hjdare!
Citera
2006-03-28, 17:40
Medlem
Carcasss avatar
Kanske drar upp, plankar in p campen och svinar i tv dagar. That's enough SRF for me..
Citera
2006-03-28, 17:41
Medlem
Arkhons avatar
Drar hellre p Gates och Wacken, men en tur frbi SRF kanske man skall hinna med.
Citera
2006-03-28, 17:41
Medlem
interfacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Kanske drar upp, plankar in p campen och svinar i tv dagar. That's enough SRF for me..

Lite synd att vi inte kunde ha kvar Campingen, men problemet var att den "verbefolkades" av folk som inte var festivalbeskare...
Men jag frstr dig, nr jag sjlv gr p festival spenderar jag 90% av tiden p campen
Citera
2006-03-28, 17:47
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interfact
Lite synd att vi inte kunde ha kvar Campingen, men problemet var att den "verbefolkades" av folk som inte var festivalbeskare...
Men jag frstr dig, nr jag sjlv gr p festival spenderar jag 90% av tiden p campen

Smsta campingsystemet ngonsin r den i SRF. Sen att hela festivalen r svindyr gr det hela nnu vrre. Bara att planka in p det campingomrde ens polare bor p - och sedan r det bara att stta igng att supa... Det r ju dr festivalessensen r. Supa, svina, frska bota lngtrkigheten med galenskaper. Underbart. Mer prisvrda festivaler, ssom Wacken kper jag alltid biljett till, trots att jag knappt ser ngra band.
Citera
2006-03-28, 17:55
Medlem
interfacts avatar
Citat:
Smsta campingsystemet ngonsin r den i SRF. Sen att hela festivalen r svindyr gr det hela nnu vrre. Bara att planka in p det campingomrde ens polare bor p - och sedan r det bara att stta igng att supa... Det r ju dr festivalessensen r. Supa, svina, frska bota lngtrkigheten med galenskaper. Underbart. Mer prisvrda festivaler, ssom Wacken kper jag alltid biljett till, trots att jag knappt ser ngra band.

Jepps, hller med dr. Bst vore att "ringa in" alltihop s att campingomrdet och scenomrdet vore ett,,, tyvrr r det olsligt p den plats det ligger p nu.
Citera
2006-03-28, 18:02
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interfact
Jepps, hller med dr. Bst vore att "ringa in" alltihop s att campingomrdet och scenomrdet vore ett,,, tyvrr r det olsligt p den plats det ligger p nu.

Ja, det r riktigt trkigt. Jag antar att det inte finns ngra lmpliga omrden i nrheten heller?
Citera
2006-03-28, 18:09
Medlem
interfacts avatar
Citat:
Ja, det r riktigt trkigt. Jag antar att det inte finns ngra lmpliga omrden i nrheten heller?

Nepps, tyvrr.
Citera
2006-03-28, 18:22
Medlem
Vappas avatar
Klart att man ska dit. Mste se Purple. Kan du inte fixa s att Alice Cooper spelar p torsdagen? Jag skulle vara dig evigt tacksam isfall
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in