• 1
  • 2
2020-03-30, 08:54
Medlem
Världskänd streamer betalade efter sex med Luna 15.
I en ny podcast med namn "systrar" har det kommit fram att en känd streamer har köpt sex i Göteborg December 2017. Vem kan denna man vara?
Länken är här: https://www.gp.se/nyheter/gp-granska...-15-1.25990105

Ska tydligen ha följare utomlands och ha "miljoner views" men det säger ju inte så mycket egentligen.
Så vem tror ni att det är?
Citera
2020-03-30, 09:37
Medlem
oskrivnaoddss avatar
Vad menas med "streamer"? Youtubeare?
Citera
2020-03-30, 09:39
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskrivnaodds
Vad menas med "streamer"? Youtubeare?

Twitch kanske?
Citera
2020-03-30, 09:39
Medlem
apskeletts avatar
Pewdiepie är från Göteborg ...
Lite paus från julfirandet med familjen kanske?
Senast redigerad av apskelett 2020-03-30 kl. 09:42.
Citera
2020-03-30, 09:42
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Pewdiepie är från Göteborg ...

Vore ett enormt moraliskt fall för vår Pewdiepie om det skulle stämma, hoppas inte. Har högre tankar om honom, och dessutom i ett långt förhållande och nu tillika äktenskap. Men man kan väl aldrig riktigt veta någonting
Citera
2020-03-30, 09:51
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Tjejen var 15 när hon började med sälja bilder mot betalning via Swish. Swish blev först populärt 2015, så gissar att hon gick i 8an 2015. Minns inte om det nämns när hon sålde sex till streamern, men låt oss säga att det var kanske 2016.

Så en streamer som är världskänd år 2016 bor i Göteborg och köper sex.

Snubben ska ha varit sponsrad av ett märke många pojkar har på sig för att vara coola. Hittar vi märket hittar man la honom. Så vad var coolt för pojkar 2016? Monster? Razor?

F*rsen (*=o) bodde i Göteborg förut enligt min käresta, han teoriserar dock att det kan vara en GTA streamer.

Rättelse, såg nu att träffen inträffade december 2017
Senast redigerad av TjejenMedLilaSkor 2020-03-30 kl. 09:56.
Citera
2020-03-30, 10:03
Medlem
Citat:
– Det vi som jobbar med det här ser, är att det är sex mot ersättning som de här sajterna handlar om. Det är något vi vet. Och det är viktigt att samhället också ser det, säger Petra Malmström.

Är villig att hålla med, beskrivningen av förloppet och händelsen bara skriker prostitution. Undrar hur polisen kunde tycka annorlunda när han faktiskt vidhöll det förloppet? Bara för man kallar det någonting annat så är det inte det.
Citera
2020-03-30, 10:23
Medlem
Känns som St*msite, eller jobbiga A*omaly? De verkar lite töntiga och problem med tjejer :P
Citera
2020-03-30, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
Känns som St*msite, eller jobbiga A*omaly? De verkar lite töntiga och problem med tjejer :P

svårt att se a*omaly göra det, dels för han knappt kan hitta dörrhandtaget ut ur sin lägenhet och tror han inte är i Göteborg överdrivet mycket.
Citera
2020-03-30, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Tjejen var 15 när hon började med sälja bilder mot betalning via Swish. Swish blev först populärt 2015, så gissar att hon gick i 8an 2015. Minns inte om det nämns när hon sålde sex till streamern, men låt oss säga att det var kanske 2016.

Så en streamer som är världskänd år 2016 bor i Göteborg och köper sex.

Snubben ska ha varit sponsrad av ett märke många pojkar har på sig för att vara coola. Hittar vi märket hittar man la honom. Så vad var coolt för pojkar 2016? Monster? Razor?

F*rsen (*=o) bodde i Göteborg förut enligt min käresta, han teoriserar dock att det kan vara en GTA streamer.

Rättelse, såg nu att träffen inträffade december 2017

GenietF*N (A) är väl från göteborg och var väldigt stor då har jag för mig? något att kolla upp kanske
Citera
2020-03-30, 11:55
Medlem
Desplats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arinki
GenietF*N (A) är väl från göteborg och var väldigt stor då har jag för mig? något att kolla upp kanske

Genietfan är en pytteliten streamer
Citera
2020-03-30, 13:02
Medlem
fizzles avatar
K*ng** är möjligen den enda GBG-streamern jag känner till, han har ju mentala problem till och från samt streamar till och från, ganska sällan jo men helt klart världskänd sedan många år och ligger på tusentalen när han väl är live. Har för mig han har haft flickvän i många år dock.

Inte för att jag alls tror detta är han eller att dom mentala problemen skulle göra han eller någon annan mer belägen att göra en sådan här sak. Så lika bra att säga för andras del, det är inte K*ng**.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in