Citat:
Ursprungligen postat av
DrMuffins
Corona-krisen började under första kvartalet så vi får strax se statistiken bör väl komma då i slutet av April om ökningen du påstår är sann eller ej. Men var får du som anställd tillgång till det? Låter orimligt att tro att det gått upp 70 %. Är detta din egen lilla uppskattning eller har du tillgång till statistiken om du enbart arbetar i butik. Jag tror du är en lögnare som drar lite siffror ur din röv.
Men det visar sig som sagt snart om det du säger är sant eller bullshit.
Må väl.
Du sitter väl inte och lägger upp kriterier för hur jag ska presentera mina iakttagelser? Det här med "första kvartalet" och min eventuella insyn i kvartalsrapporter är inte relevant över huvud taget.
Att du väljer att inte tro på vad jag skriver är ganska lustigt. Är det mig du inte gillar eller Systembolaget?
Jag tänker inte ge dig några bevis av uppenbara anledningar men en stadig ökning har vi haft sedan detta drog igång. Vi låg på ca 70% före påskveckan, nu aningen högre, runt 75%. (återigen, min butik, en av de största i landet)
Varför skulle jag ljuga för dig btw? Jag är snart 40 bast och ser ingen anledning till att trolla en massa incels på nätet.
Mvh