2020-03-28, 16:00
Medlem
Hallå i skutan!

Ja, nu har jag sett lite videos dyka upp på denna grabben på Youtube och jag ställde mig helt sonika frågan.. hur kan han tjäna pengar med den livsstil han har? Tycks resa runt i Spanien och ploppar upp lite här och där.

Minns ett tag sedan då han tydligen bodde i en van(?) och sålde biljetter till partybåtar

så.. vart vänder man sig om inte hit, till alla kära privatdeckare på FB?

Nu är han tydligen utbildad PT, men har han verkligen levt på pengarna han fått från paradisehotel och andra inhopp under hela denna tid? Känns som det blir en livsstil full med makaroner och smslån.

Vad vet/tror vi?
Citera
2020-03-28, 16:12
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAZISMisMYreligion
Hallå i skutan!

Ja, nu har jag sett lite videos dyka upp på denna grabben på Youtube och jag ställde mig helt sonika frågan.. hur kan han tjäna pengar med den livsstil han har? Tycks resa runt i Spanien och ploppar upp lite här och där.

Minns ett tag sedan då han tydligen bodde i en van(?) och sålde biljetter till partybåtar

så.. vart vänder man sig om inte hit, till alla kära privatdeckare på FB?

Nu är han tydligen utbildad PT, men har han verkligen levt på pengarna han fått från paradisehotel och andra inhopp under hela denna tid? Känns som det blir en livsstil full med makaroner och smslån.

Vad vet/tror vi?

Det har jag också funderat på.
Han har typ aldrig haft ett hederligt jobb vad det verkar. Undrar hur hans hyror går ihop sig egentligen. Han kan ju knappast få något socbidrag, akassa eller dylikt från spanska staten. Tror inte han är medborgare där.

I något youtubeklipp för typ 2 år sedan vet jag han pratade om det. Då höll han på med gatuuppträdare av något slag för att tjäna ihop några slantar.. När han bodde i Costa Rica. Men det kan ju knappast vara hela sanningen. Någonstans måste ju pengarna komma. Kan han ha svinrika föräldrar kanske?
Citera
2020-03-28, 16:13
Medlem
DoungAs avatar
Kan du posta lite länkar med exempel så man slipper ge honom massa views genom att kolla igenom alla videos eller länka till bilder på insta eller något?

Har för övrigt ingen aning om vem killen är ens.

Edit: Har googlat på honom nu. Han ser ut att vara 50 bast och fjortis. Men är alltså född 1990? Herrejävlar vad sliten kille.
Senast redigerad av DoungA 2020-03-28 kl. 16:17.
Citera
2020-03-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Kan du posta lite länkar med exempel så man slipper ge honom massa views genom att kolla igenom alla videos eller länka till bilder på insta eller något?

Har för övrigt ingen aning om vem killen är ens.

Det bästa klippet kan vara detta:
https://www.youtube.com/watch?v=RzJicI2q1jE

Där han vinner finalen i Paradise Hotel genom att "kasta kulan" innan sin lagkamrat och därmed slå ut henne ur tävlingen istället för att dela vinsten med hon. Hade båda hållt ihop skulle de fått dela på 500tkr om jag inte minns fel, men han valde några spottstyver och evig berömmelse.

Sen dess har han gjort diverse inhopp i liknande tvblaskor och levt på gratisdrinkar för framträdanden på stureplan
Citera
2020-03-28, 16:25
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAZISMisMYreligion
Det bästa klippet kan vara detta:
https://www.youtube.com/watch?v=RzJicI2q1jE

Där han vinner finalen i Paradise Hotel genom att "kasta kulan" innan sin lagkamrat och därmed slå ut henne ur tävlingen istället för att dela vinsten med hon. Hade båda hållt ihop skulle de fått dela på 500tkr om jag inte minns fel, men han valde några spottstyver och evig berömmelse.

Sen dess har han gjort diverse inhopp i liknande tvblaskor och levt på gratisdrinkar för framträdanden på stureplan
Wtf? Så han förlorade 50k genom att kasta kulan när det låg 200k i potten istället för att hålla ut och dela på 500k och på så sätt få 250k?
Isåfall är det ju som du säger att det var för berömmelse. Han fick säkert några extra följare på insta tack vare det.
Vilka jävla sopor till människor. Glad jag inte ser skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in