Citat:
Ursprungligen postat av
NAZISMisMYreligion
Hallå i skutan!
Ja, nu har jag sett lite videos dyka upp på denna grabben på Youtube och jag ställde mig helt sonika frågan.. hur kan han tjäna pengar med den livsstil han har? Tycks resa runt i Spanien och ploppar upp lite här och där.
Minns ett tag sedan då han tydligen bodde i en van(?) och sålde biljetter till partybåtar
så.. vart vänder man sig om inte hit, till alla kära privatdeckare på FB?
Nu är han tydligen utbildad PT, men har han verkligen levt på pengarna han fått från paradisehotel och andra inhopp under hela denna tid? Känns som det blir en livsstil full med makaroner och smslån.
Vad vet/tror vi?
Det har jag också funderat på.
Han har typ aldrig haft ett hederligt jobb vad det verkar. Undrar hur hans hyror går ihop sig egentligen. Han kan ju knappast få något socbidrag, akassa eller dylikt från spanska staten. Tror inte han är medborgare där.
I något youtubeklipp för typ 2 år sedan vet jag han pratade om det. Då höll han på med gatuuppträdare av något slag för att tjäna ihop några slantar.. När han bodde i Costa Rica. Men det kan ju knappast vara hela sanningen. Någonstans måste ju pengarna komma. Kan han ha svinrika föräldrar kanske?