Citat:
Ursprungligen postat av
svartekaptenen
Du har inga som helst bevis för detta. Jag bryr mig inte speciellt om judar men någon jävla ordning får det vara. En sista upplysning jebus var JUDE!
Jag gav dig och alla andra _HUNDRATALS_ fall, det är bara att börja läsa igenom källorna, som är angivna efter majoriteten av alla fallen.
Du och många verkar lida av en psykotisk störning där oavsett hur mycket och hur detaljerat bevisföringen för x är så går det inte in, som att ni är.. formade från barnsben att reagera på ett visst sätt vid vissa ord och fraser, oavsett om det skulle vara en direkt fara mot er själva eller nära och kära betyder absolut noll, det är en inlärd reflex.
Eller så är det som Jesus sa, vissa kollar men ser inte, vissa lyssnar men hör inte och det är åt det håller jag lutar åt, de flesta i religions forumet är inte rasligt Kristna utan det är infekterat och subverterat av icke-Kristna som målar upp en helt annan bild av Kristendomen än vad den en gång stod för, som judar som kidnappar en ung vit flicka och förstör henne för all framtid.
Ni har jagat bort alla sanna Kristna med erat cringe snack om "kommer jag brinna i helvetet?" "Om Gud är god varför är han elak?" och annat flumtrams som skrämmer iväg de sanna vita Israeliterna.
De riktiga frågorna vita bör ställa sig idag är, vilka är vi? Vart kommer vi ifrån? Varför hatar icke-vita oss?
Svaren går att finna i Bibeln och genom historiska källor, jag leverar båda 2 och båda 2 kompletterar varandra utmärkt, Bibeln ger "varför och hur", historiska källor ger oss "när och vart".
Jesus var av Judah stam, en av de 12 stammarna av de vita Israeliterna. Israeliterna var och är ännu idag vita arier där alla vita och närbesläktade folk ingår, judar, araber och rasblandade raser ingår EJ i denna rasliga grupp, varken genetiskt eller Bibliskt.
Gud är med mig.